Bayanların iş hayatına atılmaları avantaj mı yoksa dezavantaj mıdır?

Bazı nedenleri yazıcak olursam,
* İş hayatında bayanlar arasında kıskançlık, çekememezliğe hatta işinden atılmana neden olabiliyor.
* Oğullarına gelin adayı bakarken bile artık çalışmayan, okumayan kızlara bile bakılmıyor.
* İş hayatında aldatmaya kadar olabiliyor. Yani evliliğinden bile olabiliyorsun.
* Erkeklerin bir çoğu tembelleşmeye alışıldı. Sanırsam bayanların iş hayatında çabuk iş bulabilmeleri, yükselmelerini sağlıyor.
* Mesela ülkemizde topluma faydalı işler yapılabiliyor. Mesela öğretmen, doktor gibi
* Kendi ayakları üzerinde durmasını sağlıyor. Kötü giden bir evliliği varsa eşine bağlı kalmıyor.

Aklıma gelen bunlar. Bana kalırsa bayan çalışsın ama topluma faydalı olabilecek işler yapsın tarafındayım. İş hayatında öncelikle erkekler verilsin derim. Eski kafalı biri değilim sonuçta gördüklerimi yazmış oldum. Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Bayanların iş hayatına atılmaları avantaj mı yoksa dezavantaj mıdır?
Cevapla