Arkadaşlar lütfen bana yardım edin? Çok korkuyorum, ve cesaretsiz bir insanım, kabuğumu kırıp bu işi nasıl başarabilirim?

Merhabalar arkadaşlar ben sınavlara hazırlanıyorum, KPSS, ALES hepsine girmeye çalışıyorum... Fakat benim mühim bir sorunum var. Bu konuda yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum... Gelelim sorunumuza; Sınavı kazanmam için ve sınavda istenilen başarıları elde edebilmem için ders çalışmam, planlı ve programlı olmam gerekiyor. Fakat ben, bu sınav süreçlerini sağlıklı bir şekilde yönetemiyorum. Kafam basmadığından falan değil, gayet de iyi anlıyorum anlamamda bir sorun yok çok şükür. Sadece, çabuk bıkıyorum, başladığım işi sağlıklı verimli bir şekilde, en önemlisi kafamdaki hüsnü kuruntularım yüzünden, sınav korkusu ve kaygısı yüzünden bitiremiyorum. Haliyle de sınava girince de başarısızlık kaçınılmaz hale geliyor... Ben bu sorunumu aşarsam yapabileceğime inanıyorum...
Sizce ne yapmam gerekiyor? Nerelerde hata yapıyorum? Tavsiyelerinizi, yardımlarınızı bekliyorum. İyi geceler dilerim arkadaşlar..
Arkadaşlar lütfen bana yardım edin? Çok korkuyorum, ve cesaretsiz bir insanım, kabuğumu kırıp bu işi nasıl başarabilirim?
Cevapla