Merhabalar arkadaşlar ben sınavlara hazırlanıyorum, KPSS, ALES hepsine girmeye çalışıyorum... Fakat benim mühim bir sorunum var. Bu konuda yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum... Gelelim sorunumuza; Sınavı kazanmam için ve sınavda istenilen başarıları elde edebilmem için ders çalışmam, planlı ve programlı olmam gerekiyor. Fakat ben, bu sınav süreçlerini sağlıklı bir şekilde yönetemiyorum. Kafam basmadığından falan değil, gayet de iyi anlıyorum anlamamda bir sorun yok çok şükür. Sadece, çabuk bıkıyorum, başladığım işi sağlıklı verimli bir şekilde, en önemlisi kafamdaki hüsnü kuruntularım yüzünden, sınav korkusu ve kaygısı yüzünden bitiremiyorum. Haliyle de sınava girince de başarısızlık kaçınılmaz hale geliyor... Ben bu sorunumu aşarsam yapabileceğime inanıyorum...
Sizce ne yapmam gerekiyor? Nerelerde hata yapıyorum? Tavsiyelerinizi, yardımlarınızı bekliyorum. İyi geceler dilerim arkadaşlar..
Sizce ne yapmam gerekiyor? Nerelerde hata yapıyorum? Tavsiyelerinizi, yardımlarınızı bekliyorum. İyi geceler dilerim arkadaşlar..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer