Eğitim & Kariyer Mors alfabesine göre kullanıcı adın nasıl yazılıyor? Enperatriz_Eztia Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Merhabalar,Mors alfabesine göre nickin nasıl yazılıyor? . -. .--. . .-. .- - .-. .. --.. Enperatriz böyle yazılıyormuş 😅 Mors alfabesine göre kullanıcı adın nasıl yazılıyor? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
Korıdorlar Takip Et Master Yaş: 45 , eic 89% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 439 cevap paylaştı. Benim nicki yazmak bayağı emek istiyor. Morsu uluslararası kısa dalga telsiz haberleşmesinde kullanıyoruz tam manasıyla öğrenmedim daha. 1 0 Yorumla
SadeTurkKahvesi00 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl haydaaa yazsam roman olur dedikleri şey şu an benim nickim için geçerli asdasd 2 0 Yorumla
Ubeydullah34 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Kullanıcı adım ismim. Zaten telaffuzu zor. Mors alfabesiyle yazmak bana tam çin işkencesi olur 😂 1 0 Yorumla
kızsoruyorelif Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 66% +1 yıl Yazmakla bitmez zaten bu nicki sevmiyorum değiştirmek istiyorum değişmiyor ☹️☹️ 1 0 Yorumla
varrohincco Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 98% +1 yıl --. ..-- -. .- -.-- -.. .. -. / -. .- ... .. .-.. ... .. -. En sevdiğim dil 🤣 1 0 Yorumla
HeadSh0t Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 392 cevap paylaştı. --...--...---- buymuşHeadshot 😊😊 1 0 Yorumla
ѕυrαтѕız_ĸız Takip Et Master Yaş: 27 , eic 36% +1 yıl Eğitim & Kariyer konusunda 376 cevap paylaştı. ...-.-..--...--..-.-..--.. :D Bu en abi 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Benim nicki yazmak bayağı emek istiyor. Morsu uluslararası kısa dalga telsiz haberleşmesinde kullanıyoruz tam manasıyla öğrenmedim daha.
haydaaa yazsam roman olur dedikleri şey şu an benim nickim için geçerli asdasd
Kullanıcı adım ismim. Zaten telaffuzu zor. Mors alfabesiyle yazmak bana tam çin işkencesi olur 😂
Yazmakla bitmez zaten bu nicki sevmiyorum değiştirmek istiyorum değişmiyor ☹️☹️
--. ..-- -. .- -.-- -.. .. -. / -. .- ... .. .-.. ... .. -. En sevdiğim dil 🤣
--...--...---- buymuş
Headshot 😊😊
Yazmaya üşeniyorum vallah 😌
...-.-..--...--..-.-..--.. :D Bu en abi
...-. böyle yazılıyor
-- -- ... .- -.-. ..
Ohoo çok uzun ya
Beynim yandı sabah sabah
----...-.-.
Üşendim 🙄
... ._ ._.. .. ._..
Benimkini sen yaz