Mors alfabesine göre kullanıcı adın nasıl yazılıyor?

Merhabalar,
Mors alfabesine göre nickin nasıl yazılıyor?
Mors alfabesine göre kullanıcı adın nasıl yazılıyor?
. -. .--. . .-. .- - .-. .. --.. Enperatriz böyle yazılıyormuş 😅
Mors alfabesine göre kullanıcı adın nasıl yazılıyor?
Cevapla