Hangisi sizce daha cezbedici?
Jandarma uzman çavuş
Polis memuru
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
2016 yılından beri J. Uzm.Çvş. olarak Güneydoğu'da görev yapıyorum, evet biraz mahrumsun bazı şeylerden yoksunsun ama bir daha olsa bir daha tercih ederim. Polislik biraz daha imkan olanak daha iyi ama maddi ve manevi açıdan jandarmada olmayı tercih ederim.
Cevap
4Cevap
ikiside vatana hizmet ama bana dersen jandarma iyidir.
Uzmanlık çok kötü herşeyden önce sözleşmeli personelsin, doğru düzgün mesleki yönetmeliği dahi yok,
Askeri personel misin?
Hayır. Babam astsubay o anlatıyordu.
Ikisinden de nefret ederim ben sevmem yani toplumdan uzak bir alem
Onlar seni sever mi peki
Hic isim düşmedi bende onlara düşmedim
Kesin düşmemiştir işin polise falan
Ne konuda? Kadınlar olarak mı? Kadın olsam emniyet memuru ve askerler bakmam. Aşırı çapkınlar
Hayattan ban yemek istiyorsan jandarma uzman çavuş
Haklısın
c hiçbiri
Neden
İkisini de beğenmedim çünkü.
Onlar seni beğendi mi peki
Hiç sorma fırsatım olmadı. Sen benim için bir soruver.
İşte umurlarında olmadığın için sormaya fırsat bulamamıssın, öyle diyolar
Seninle muhattap olduklarına göre sana bir haberim var. Şu an halisünasyon görüp olmayan varlılklarla iletişim kuruyorusn. Tebrik ederim şizofrensin.
Hayır, direkt kendileri ben oluyorum. :)
Kişilik bölünmen var o zmana. Dissosiyatif kimlik bozukluğun var yani.
Anlamamışsın neyse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?