Okul hayatım yok , iş hayatımda yok 26 yaşına geldim hiç çalışmadım , hiç bir zaman da çalışmayı işe gitmeyi düşünmüyorum..
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Anan baban nasıl bakıyorlar sana hala?
Babam öldü annem abim bakıyor , bakacaklar tabi , ben hayatı sevmiyorum yaşamayı hayatıma değerler güzellikler katmayı salmışım bırakmışım , hayatı sevmiyorum 10 yıldır sosyal hayatım bile yok biliyor musun
Senin başına kakmıyorlar mı?
Kimse bir şey demiyor , bende sorumluluk alacak yaşda akılda değilim , benim işim de olmaz sevgilim de geleceğimde ,
Yazık.
Neden yazık , benim başıma ne geldiyse sorumluluk alacak işlerden kaçtığım yüzleşmek istemediğim başıma dert almadığım için oldu
Neden yazık diye soruyor musun birde? Normal mi buluyorsun kendini? 26 yaşında okul yok iş yok sosyal hayat yok. Yargılamayacağım çünkü belli ki psikolojik sıkıntıların var bizler gibi düşünemiyorsun.
Normal bulmayıp de ne yapacağım dedim ya kendimi sevmiyorum hayatımı sevmiyorum hiç bir şeye yeteneğim yok dış görünüşüm yok okulum yok , sadece işe gir o pararlarla kendi kandır üst baş al bu kadar , ötesi olacak değil ya hayatın tadını çıkarmak keyif almak için herşeyin olması için , sana dedim ya 10 yıldır sosyal hayatım yok eve tıkınığım normal değil mi psikolojik sorunlarım olması , sizler gibi düşünmesini de bilirim ancak herkesden daha ağır şeyler yaşıyorum içimde..
Eğer sosyal bir ortamın olsaydı bu düşüncelere kapılıp gitmezdin. O yüzden herkes ya okuyor ya çalışıyor. Bunları yapmasak 10 yıl hepimiz eve kapansak hepimiz psikolojik sorunlar yaşarız. Annen öldüğünde abinse evlenip çoluk çocuğa karışıp artık sana bakıcılık edemediğinde hayatın gerçekleriyle öyle bir çarpışacaksın ki, muhtemelen ayak uyduramayıp sokakta yaşayanlara döneceksin. Bu yüzden yazık diyorum işte. şu an sana maddi manevi bakan annen ve abin aslında sana kötülük ediyorlar farkında olmadan.
16 yaşından beri hayatı salmasam yaşamayı bırakmasam kapatmasam kapılarımı hayata açılmakdan korkmasam lise 1 terksin okuyamadın eksik gör ve eve kapan eğer bunlar olmasaydı böyle bu halde olur muydum , zamanla dış görünüşüme de bakım yapmadım kendimi başdan aşşağı sesim dahil herşeyimi değişitmek lazım , Lise 1 terkim üniv görmedim hadi kimse istemez eksik kaldın hayat başlamadan bitti evine kapan bilgisayar oyna 9 yılda hiç çıkma iyice içine odana evine kapan her şey sana zor gelsin , sadece işe girerek de kendini yor para kazanmaya çalış kendine bak , zaten eğlenmesini bilmiyorsun sosyalleşmeye çalış bir de , sen benim hiç sevgilim olacağına inanıyor musun , olsa bile sorumluluk alamam düşün yani her şey gözümü ne kadar korkuttu , eğer okuyamadıysam ne olacaktı işe gir kendi bak kazandığın parayla eee yine a-sosyal olmayacak mıydım , çevre nasıl yapabilirdim nasıl geleceğim olabilirdi hayat bana istediklerimi nasıl verebilirdi , eğer ailem varlıklı olsa ben bu halde olmazdım ya neyse.. bir de kuzenime bak herşeyi var ya benim o sırf varlıklı ailede doğduğu için mi herşeye sahip ,
o bana 20 fark attı hayat nasıl yaşanılır , benim içimde öyle böyle değil çalışmayı bile zor kaldıramaz hale getircek çok neden var diyabetim sürekli çişim geliyor kiloluyum dış görünüşüm saçım dişim kötü , Annem yaşlı 64 yaşında bilmiyorum ilerde ne olur , en büyük abim evlenmeyecek 45 yaşında kendi terciyle evlenmiyor hiç evlenmeyecek o da benim gibi o bakıyor bana en az 10-20 yılım daha var , napim ben korkuyorum hayata karışmakdan sosyal fobim var , sadece işe gitmek beni kurtarıyor mu arkadaşlarım sevgilim gezmelerim olacak mı , olsa da olacaklardan korkmayacak mıyım , öyle olmayacak annem olsa abim var hiç evlenmeyecek o ölene kadar rahatım sonrasını bilmiyorum ben herşeyden korktuğum için böyleyim , napim yazık diyorsunda ne yaşadığımı bilemezsin ki sen yerimde olsan ne yapardın okuyamadın diye hayatın gerçeği diye salmaz sadece çalışır kendine mi bakardın , benim önce kendimi sevmem dış görünüşümü beğenmem kusurlarımın gitmesi lazım beni ayıplama yazık deme haklısın dediklerinde bir şey demiyorum ama , ben kendimi hayatı bir anlasam sevsem
Her üniversite okumamış insan böyle olsaydı ohoo yanmıştık milletçe. Hadi vaktiyle aptallık ettin liseyi bile bitiremedin. İş hayatına bakış açın yanlış. Kendini yor para kazanmaya çalış değil olay. Hem kendi ayaklarının üzerinde duruyorsun, kimseye hesap vermeden kendi paranı istediğin gibi harcayabiliyorsun, ekonomik özgürlüğün oluyor hem de iş hayatından geniş bir çevre ediniyorsun hangi mesleği yaparsan yap ve iş dışında da edindiğin çevreyle vakit geçirip dışarı çıkıp eğleniyorsun boş gönlerinde. Herkesin yaşadığı hayat bu. Sisteme uymayanlar senin gibi kaybeder. Bunun parayla pulla da bir ilgisi yok kendinle çelişiyorsun. Zengin bir ailede doğsaydın bile eminim senin gibi kendini geliştiremeyen birini adam edemezlerdi. Ayrıca çalışsan olacak sosyal hayatının yanında bir de kız arkadaşın olur, bir geleceğin olurdu. Çalışmayan adamın kim yanında dursun? İyiki durmuyorlar yanında. İşsiz güçsüz adamla ne yapacağım anan mıyım ben mi doğurdum çalışıp sana bakayım? Abine de çok güvenme. Bir gün bir kızla tanışır çok sever evlenir. Hiç gözünün yaşına bakmaz ne baksın? Dış görünüş olarak da bu kadar eziklemene gerek yok kendini. Sen kendini sevmezsen kimse sevmez zaten. Neden sevsin? Şöyle bir kural mı var hayatta benim bilmediğim sadece güzel ya da yakışıklı olanlar mı dışarı çıkabiliyor hayata karışabiliyor? Herkesin belirli bir standartta mı tipi olmak zorunda? Sen bu gidişle çok sürünürsün. Bol şanslar. Benim senin dertlerini bu kadar dinlediğim yeter. Daha fazlasını dinlemeye vaktim yok maalesef meşgul insanlarız senin gibi değiliz.
Ne söylesen ne desen hak veriyorum , kendimi savunmak gibi bir niyetim yok dediklerine , ne yaparsın işte ister cahillik de ister başka şey , benim içinden işe bile gidemeyecek tembel bir miskin çıktı , itiraz etmiyorum , dediklerinde haklısın , sadece olacaklar gözümü korktuttu bu aile bu hayat içinde işte ben 2022 de küllerimden yeniden doğmak istiyorum ama 30 yaşında bundan 4-5 yıl sonra hayata karışmış bu konumumdan daha farklı olmak istiyorum bunun için çabalamak istiyorum , olsun dinlersin belki arkadaş olurduk gerçi benim gibi bir ezikle neden dost olasın ki , ama dedim ya denicem bir şeyler
Ne yaşadığımı bilemezsin ben 16 yaşında bir ergenken babam beni hazıra alıştı benimde aklım yoktu ses etmedim hayata karışmak gözümü korkuttu zaten görmeyen şaşı gözüm duymayan bir kulağım var kendimi resmen eziklemek için her sebep vardı.. bende rahatı seçtim ister istemez ama bu doğru yol değilmiş çok geç anladım şimdi ki amacım ama artık hayatın içine karışmak , küfür etsen daha ağır gelmezdi sözlerin
Ben aslında gerçekden çok güçlü biriyim sadece düştüğüm aile durumum hayat biçimi benim yanlış kararlarım beni bu hale getirdi aklım başıma geldi zaten göreceksin , değişeceğim ben herşeyi zorlayacağım olacak insan okul , iş , ilişki , arkadaş , gezme , aktivite için yaşar bunlar olmazsa hayat zaten anlamsız oluyor , senden ricam benimle arkadaş olur musun çok dinlemek istemiyorsun biliyorum anladım da yalnızım ben.. zaten o kadar aklım başıma geldi ki 2022 de hiç boş durmucam , sadece sorumluluk gerektiren şeyler benim gözümü korkuttu hepsi bu
Hayat hiçbirimiz için kolay değil. Kendi sorunlarım varken bir de başkasının derdiyle ilgilenemem kusura bakma.
Artık zaten hayata açılmanın zamanı geldi de geçiyor 2 kez denedim 2 sinde de başarısız oldum demek ki hiç inanmamışım ama bu kez gerçekden Adam olacağım , Dertlerimle uğraş herşeyi konuşalım saatlerce demiyorum sadece arada hal hatır sormalık merhabalık tanımalık için dedim o kadar , senin bileceğin iş takip isteği atarım en fazla o kadar..
Konuşmanın başında bambaşka konuşuyordun sonunda bambaşka. Benim sözlerimle fikrinden döndüysen sevaba girmişimdir. :D
Hemde büyük sevaba girdin , Dedim ya küfür etsen bile canımı bu kadar yakmazdı , benim zaten aklımdan geçiyordu düzelmek isteği , psikolojimi bozuyordum , dediklerinde kulağıma dank etti ağlattı bile.. benim artık gerçeği görmem lazım sayende de gördüm , bu yüzden arkadaş olmak istedim , zaten ufakdan başlıyorum düzelmeye 2022 hiç boş geçmicek , geleceğim olsun diye yapıcam elimden geleni , bir kaç yıl sonra 30 yaşımda inşallah herşeyim olacak üzüntü duymayacağım..
Valla ne diyim gerçekleri idrak etmene sevindim ağlamana üzüldüm. Bana da bir keresinde burada birinin yazdığı bir şey ağlamama neden olmuştu. Beni takip et, bende seni edeyim istediğinde yazarsın. Müsait oldukça konuşurum.
Teşekkür ederim , bekolas99999 hesabım
Karnını doyurana dikkat et ölmesin
O Ölene kadar Allah kerim
Ne yapayım kendimi mi kandırayım işe giderek anca boğaz tokluğuna
Mecbur kalırsın bir gün
Belki 15 yıl sonra
Peki o zaman is yapamaz olacaksın deneyimin olmayacak seni ise alacaklar mı sanıyorsun
Bende kızılayda bakanlık beklemiyorum ki yüksek bir iş
Tecrübe ve referans yoksa çöp bile toplatmaz kimse. Bence s git tedavi ol
Utanağını bilsem kötülüğümü istiyorsun sanıcam , 4 abim nasıl çöpçü olmuş peki , bence senin tedaviye ihtiyacın var..
Ben çoğunun hayali olan hahati yaşıyorum zaten
ne güzel hayat. nası geçiniyorsun
Aileden
ne yapayım ben hayatı sevmiyorum
aferin kral devam
Ne yapayım işe girip kendimi mi kandırayım