Üniversite okuyamadım, bir pastanede tezgah görevlisiyim. Sevdiğim adamın bundan utanması normal mi?

Ailevi sebepler, maddi durumlardan dolayı üniversite okuyamadım. Ama İstanbul'da gayet elit, ünlü olan bir pastanede çalışıyorum. Her gün iltifat alıyorum müşterilerden, sevilen birisiyim işimi güzel ve özenli yapıyorum. İleride belki daha iyi bir yere bile geçerim, umutlu olmak gerekmiyor mu? Ben böyle düşünürken sevgilim garip davranıyor. Arkadaşları mesleğimi sorduğunda falan hızlıca konuyu değiştiriyor. Çok saçma değil mi? Hakkımla çalışıyorum sonuçta ya da bu kadar utanıyorsun, küçük görüyorsun beni o zamana ayrıl benden arkadaşlarınla da tanıştırmak zorunda kalmazsın. Çok zoruma gitti, çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım, ayrılmalı mıyım?
Üniversite okuyamadım, bir pastanede tezgah görevlisiyim. Sevdiğim adamın bundan utanması normal mi?
Cevapla