Üniversitede boş beleş bir arkadaşınızın olması mı yoksa tek takılmak mı? Hangisi daha iyi sizce?

Üniversitede bir kız var arkadaşım ya çok boş konuşuyor çok şaçma konuşuyor gereksiz konuşuyor tarzı tavırları garip böyle bir arkadaşınız olması mı yoksa tek takılmak mı daha doğru?
Üniversitede boş beleş bir arkadaşınızın olması mı yoksa tek takılmak mı? Hangisi daha iyi sizce?
Cevapla