Proje sunumu için grup olmamız gerekiyor ama kimse beni grubuna almıyor. İnsanlar neden böyle, ne yapacağım ben?

Nedeni bilmiyorum gruba yazdım grubum yok diye 2 hafta proje sunmaya kimse takmadı uniye gidiyorum bu insanlar niye böyle
Proje sunumu için grup olmamız gerekiyor ama kimse beni grubuna almıyor. İnsanlar neden böyle, ne yapacağım ben?
Cevapla