HEMŞİRELİK - İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ Mİ LÜTFEN YARDIM EDİN?

Herkese merhaba arkadaşlar lütfen bana yardım edin çok kötü durumdayım. Hemşirelik 2. sınıf öğrencisiyim geçen sene online olduğu için staj, hastane vs gibi ortamları görmemiştik ama artık staja çıkıyoruz ve hastaneye gidiyoruz. Hastane ortamı beni çok geriyor hocalar da çok zorlayınca bölümü sevemediğimi fark ettim. Zaten hastanedeki hemşireler de hemşire oldukları için pişman. Sabah kalkıyorum içimde sıkıntı yatıyorum içinde sıkıntı, hastaneyi okulu düşündükçe kalbim sızlıyor ve ne hastaneye ne okula gitmek istiyorum. Sizce hemşireliği bırakıp sınava tekrardan hazırlanıp ilköğretim matematik öğretmenliği seçmeli miyim? Lütfen yardım edin çok kötü durumdayım?
HEMŞİRELİK - İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ Mİ LÜTFEN YARDIM EDİN?
Cevapla