Çalıştığım iş çok rahat ama bir şey öğrenemiyorum, ne yapmalıyım?

İstanbul'da köklü bir üniversitede mücadele vererek okudum. şu an çalıştığım şirkette telefonlara bakıyorum. geriye baktığımda şirketin bana kattığı bir şey yok. müşterilerle hep aynı şeyleri konuşuyorumm. ama çok rahat patronlar karışmıyor. Asgari ücret alıyorum :( siz olsanız başka iş bakar mıydınız bu arada memur olmak istiyorum ama iki mülakattan elendim memur olana kadar mı burada kalsam yoksa kendime iş mi arasam?
Çalıştığım iş çok rahat ama bir şey öğrenemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla