Kopya çekmek o kadar da kolay değil aslında gerilimi bol bir şey gibi. Ama vardır elbet ustaları. Peki ya siz kopyayı veren miydiniz, kopyayı çeken miydiniz? :D 


3 ya da 4 kez çektim. Tam bir profesyonel gibi. Elime falan yazmadım. A4 kağıdına komple yazdım. Ortadan ikiye katladım ve sınav kağıdının altına koydum. Açıp açıp baktım hiç acele etmedim ve yakalanmadım.
Cevap
8Cevap
Sınıfın en çalışkanı ben olunca😌
Verirdim. Bilmediğim soruları zaten diğerleri hiç bilmezdi😅 matematik hariç
Ben sınıf birincisinin bile kopya istediği öğrenciydim. Sevdiğim insanlara doğru, sevmediklerime yanlış kopya verirdim.😄
İkisini de yaptım şimdi yalan olmasın 😂 çok pis kopya çekerdim ama böyle gereksiz seçmeli derslerde genelde 😅 kim ezberleyecek o kadar şeyi 😬
Ateistlere verirdim
bi keresinde birine yardım ederken yakalandım çok fena uyarı almıştım sonra kimseye yardım etmedim
kopya verendim ya 1 kere cektim beceremezdim birde yakalanma korkusu vardi shsjsj
Biliyordam verrim bilmiyorsam cekerim ortam musaitse
Verdim de çektim de. En çok silgi kağıtlarına yazar hoca görmeden fırlatırdım arkadaşa.
Verdim de çektim de bütün haylazlıkları yaptım heleki lise zamanlarında dokuz ve onuncu sınıfta.
Sınav kağıtlarını değiştirdiğimiz oldu, daha çok kopya veren taraf oldum.
Hem veren hem alan
İspanyolca derslerinde daha çok kopya veriyordum tüm okula neredeyse.
Kopya veren başarılı bi öğrenciyim ne kopya vermeyi biliyorum ne almayı hemen snlaşılıyo
Verdim de aldım da. Eşit diyebilirim.
Tek tük belki.. pek çekmedim. İnek öğrenci 😅
Bir kere denedim kopya olmadı 🤗
Kopya veren olduk. 😃
ikiside oldu ahaha :)
İkisini de yaptım 😂😂😂
kimya hariç kopya veren
Vere vere bi hal olduk
Kopya çeken
Kopya çekmezdim
Bende eşit oldu
Kopya veren 😊
kopya verendim 😊
Veren ahh sira arkadasim Huseyin vardi yaaa
İkiside..
Telefondan bakıp arkadaşlarına kopya verenlerdenim
İkisi de oldu
Kilit soru 😂😂😂
Çeken
İkiside oldu 👍
Her ikisi de
Ikiside
İkisi de oldu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?