Eğitim & Kariyer Işe gidiyorum aynı şişme yeleği 3 gün giysem nolur garip gelirmi herkese ya da en fazla kaç gün giyebilirim? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Of çok seviyorum yelegimi montlarım var ama hep yelek giyerim geliyor insanlar ne düşünür bunun bi şeyi yok heralde derler mi? Güncellemeler+1 yıl Sonuc giyme mi yani Işe gidiyorum aynı şişme yeleği 3 gün giysem nolur garip gelirmi herkese ya da en fazla kaç gün giyebilirim? Cevapla İş Soruları Sevgi Soruları Mont Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Birbirey35 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Ben seni 3 gün aynı şişme yelek ile görsem kiz şişik 3 gündür bi şişemedin gitti derim :) 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Ben de lan m al nerden ne çıkardın derim Yorumla Birbirey35 +1 yıl 3 gün üst üste aynı elbiseyi giyen pis pasaklı Kezban seni derim bende Yorumla Soran +1 yıl Shsjsjs he tamam Yorumla
Ergl06 Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 93% +1 yıl İnsanların ne düşündügü önemli degil benim için yırtık sökük olmasın giyerim 0 0 Yorumla
kadans Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Tek derdin bu olsun. Yani tüm kış aynı ceketi giyiyoruz, yelek giymişsin ne farkı var 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ben giyemem çatlarim valla sjsjs Yorumla kadans +1 yıl Çok gereksiz farklı farklı mont ceket giymek. Zaten dışarda zaman geçmiyor soğuklarda. Üzerinde de uzun süre kalmıyor haliyle Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Niye öyle düşünüyon bir montla 1 kış bitiren insanlar var 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Haklisin ama giyime özen göstermem gereken bi iş bide 6 tane minyum var 😅 giysemmi giymesemmi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İzmir de misafir kabul eder misin 😂 Yorumla
Bladeruner Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 34% +1 yıl Yazık şu düşünceye bak 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Niye ya allah allah giyime özen göstermem gereken bi iş belki Yorumla Bladeruner +1 yıl Belki diyo ya 🤦 Yorumla Bladeruner +1 yıl Belki ben medyumum yalan soyledigini biliyorum Yorumla Soran +1 yıl Yo yalan değil sjsjsj kendi işimiz mağazamız sjsjsh Yorumla Bladeruner +1 yıl Çoluk çocukla uğraşıyoruz Yorumla Soran +1 yıl Uğraşma bunak Yorumla
34TUZLALI Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl 3 gün aynı şeyi üst üste giymekte ne bilim 🤣 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Sadece yelek aynı iç değişiyor canım shsjs Kombin yapıyorum sjsjs Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Ayni yelek kokmuyor mu Yorumla Soran +1 yıl Oha sjsjsj ne kokacak mis gibi parfüm kokuyor 10 dk mesafe iş yerinde çıkarıyoruz heralde sjsjs toplam 20 25 dk giyiyorum shshjs Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Bnaa ters ben aynı kıyafeti 3 gün üst üste giyemem Yorumla Soran +1 yıl Seni dinleyip bu gün mont giyicem shshsj Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Benim için değil kendin için 😄 Yorumla Soran +1 yıl Ya aşırı seviyorum krem şişme yelek sjsjs 10 tane alaşım var çok spor sık oluyor Yorumla 34TUZLALI +1 yıl Al o zaman knk Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Oha bu havada ne yeleği git mont giy 0 5 Yorumla Soran +1 yıl İzmir İzmir sjsjsj Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Lan bende İzmir smdlddşdş soğuk kızım hangi ilçe Yorumla Soran +1 yıl Bornova, yok be abartma yağmurda ıslanmadıysan çok soğuk değil sjsjjs Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hansnsbshs bende çiğli soğuk valla ben üşüyom kalın giyiniyom Yorumla Soran +1 yıl 😂😂 bakalım ne zaman belâmı bulurum shshsh Yorumla
doyumsuz_insan Takip Et Xper 6 Yaş: 45 +1 yıl Çok ayıp hergün aynı mont mu giyilir 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Aa ciddi mi dalga mı sjsjjs Yorumla doyumsuz_insan +1 yıl Lan mont bu hergün değişik mont giyilirmi Yorumla Soran +1 yıl Ne kızıyosun be sorduk işte ama biri iğrenç desi aynı şey giyilmez dedi Yorumla doyumsuz_insan +1 yıl Zor bakalım ayda kaç kere değiştiriyormuş o diyen Yorumla Soran +1 yıl Boş yaptı dimi Yorumla
Deliмеlі_ Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Şişme bebek diye okudum 0 16 Yorumla Soran +1 yıl 😂😂 çok tatlı Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Tadıma daha bakmadın ki ama Yorumla Soran +1 yıl Aa amasjsjej Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Yaa o tatlılık sana ait diycem ama kendi iddiamı çürütmüş olcam😅 Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Giyme Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Daha seksiletta şeyler giy Yorumla Soran +1 yıl 😂😂 tamam zatüre olursam sorumlusu sensin sjsje Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Neler giyeceğini mesela kararlaştırırız fotolarını atarsın. Aa ama gizlisin sjdjdj Yorumla Soran +1 yıl Kot swet giyicem sjsjjs Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Ha anladım bence onlar klasik ben çok ilginç bir tarz buldum Yorumla Soran +1 yıl Neymiş o Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Link yapıştirilmiyor ki buraya DM den oluyor ama Yorumla Soran +1 yıl Ahahah tahmin edebiliyorum shshh Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Yok ne tahmin ettiğin gibi ne tam etmediğin gibi tam ortada bir şey Yorumla Soran +1 yıl Yazıcam at bakalım 😂 Yorumla Deliмеlі_ +1 yıl Tamamdır Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ben seni 3 gün aynı şişme yelek ile görsem kiz şişik 3 gündür bi şişemedin gitti derim :)
Ben de lan m al nerden ne çıkardın derim
3 gün üst üste aynı elbiseyi giyen pis pasaklı Kezban seni derim bende
Shsjsjs he tamam
İnsanların ne düşündügü önemli degil benim için yırtık sökük olmasın giyerim
Tek derdin bu olsun. Yani tüm kış aynı ceketi giyiyoruz, yelek giymişsin ne farkı var
Ben giyemem çatlarim valla sjsjs
Çok gereksiz farklı farklı mont ceket giymek. Zaten dışarda zaman geçmiyor soğuklarda. Üzerinde de uzun süre kalmıyor haliyle
Niye öyle düşünüyon bir montla 1 kış bitiren insanlar var
Haklisin ama giyime özen göstermem gereken bi iş bide 6 tane minyum var 😅 giysemmi giymesemmi
İzmir de misafir kabul eder misin 😂
Yazık şu düşünceye bak
Niye ya allah allah giyime özen göstermem gereken bi iş belki
Belki diyo ya 🤦
Belki ben medyumum yalan soyledigini biliyorum
Yo yalan değil sjsjsj kendi işimiz mağazamız sjsjsh
Çoluk çocukla uğraşıyoruz
Uğraşma bunak
3 gün aynı şeyi üst üste giymekte ne bilim 🤣
Sadece yelek aynı iç değişiyor canım shsjs Kombin yapıyorum sjsjs
Ayni yelek kokmuyor mu
Oha sjsjsj ne kokacak mis gibi parfüm kokuyor 10 dk mesafe iş yerinde çıkarıyoruz heralde sjsjs toplam 20 25 dk giyiyorum shshjs
Bnaa ters ben aynı kıyafeti 3 gün üst üste giyemem
Seni dinleyip bu gün mont giyicem shshsj
Benim için değil kendin için 😄
Ya aşırı seviyorum krem şişme yelek sjsjs 10 tane alaşım var çok spor sık oluyor
Al o zaman knk
Giy ya öyle şey mi olur
Yoo demezler, giyebilirsin
Oha bu havada ne yeleği git mont giy
İzmir İzmir sjsjsj
Lan bende İzmir smdlddşdş soğuk kızım hangi ilçe
Bornova, yok be abartma yağmurda ıslanmadıysan çok soğuk değil sjsjjs
Hansnsbshs bende çiğli soğuk valla ben üşüyom kalın giyiniyom
😂😂 bakalım ne zaman belâmı bulurum shshsh
Giy gitsin ne olacak ya
Çok ayıp hergün aynı mont mu giyilir
Aa ciddi mi dalga mı sjsjjs
Lan mont bu hergün değişik mont giyilirmi
Ne kızıyosun be sorduk işte ama biri iğrenç desi aynı şey giyilmez dedi
Zor bakalım ayda kaç kere değiştiriyormuş o diyen
Boş yaptı dimi
Şişme bebek diye okudum
😂😂 çok tatlı
Tadıma daha bakmadın ki ama
Aa amasjsjej
Yaa o tatlılık sana ait diycem ama kendi iddiamı çürütmüş olcam😅
Giyme
Daha seksiletta şeyler giy
😂😂 tamam zatüre olursam sorumlusu sensin sjsje
Neler giyeceğini mesela kararlaştırırız fotolarını atarsın. Aa ama gizlisin sjdjdj
Kot swet giyicem sjsjjs
Ha anladım bence onlar klasik ben çok ilginç bir tarz buldum
Neymiş o
Link yapıştirilmiyor ki buraya DM den oluyor ama
Ahahah tahmin edebiliyorum shshh
Yok ne tahmin ettiğin gibi ne tam etmediğin gibi tam ortada bir şey
Yazıcam at bakalım 😂
Tamamdır
Bn hiyiom