Polislikte dönen rüşvetler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu sene Pomem denedim. Her şeyi geçtik ben ve yaklaştık 10 arkadaşımın hiçbiri kazanamadı zaten mesele bu değil. 80-100 bin karşılığında binlerce polis olan kişi oldu. Herkesin hakkı yendi neden herkes susuyor? Çocukluk hayalim polislik mesleğinin ve polis akademisinin bu halini gördüğüm için hem üzüldüm hem de tiksindim. Milliyetçilik kavramı benim için bitti. Şimdi ne mi yapıyorum? Dil öğrenmeye devam ediyorum ve paramı biriktiriyorum ilk fırsatta bu ülkeden gideceğim. Bu kadar yolsuzluğa ne diyorsunuz? Sizin düşünceniz nedir?
Polislikte dönen rüşvetler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla