AUZEF ve AÖF ün yüz yüze sınav yapması sizce de yanlış değil mi?

Auzef dün ve bugün olmak üzere sınav yaptı. Sorun şu ki bu pandemi de sınavları Online yapmaları gerekirken nedense yüz yüze sınav yaptılar. Bu yetmezmiş gibi corona olan insanları ayrı bir salonda sınava alıcaklarını söylediler. Bu insanların çoğu toplu taşıma kullanarak geldi. Bu resmen toplum sağlığını tehlikeye atmak demektir. Siz bu konu da ne düşünüyorsunuz?
AUZEF ve AÖF ün yüz yüze sınav yapması sizce de yanlış değil mi?
Cevapla