Laboratuvarda ilk iş günüm bu yüzden çok tedirginim. Ne yapabilirim ?

Yarın ilk defa staj sonrası bi laboratuvar ortamında olucam iş mülakatımda bi güç geldi gibi sakince heyecan yapmadan mülakatı geçtim 3-4günlük deneme sürecim olucak ve işe alınıp alınmıcağım belli olucak ama ben ne yapıcağımı bilmiyorum hayatımın her döneminde ilk staj günü , ilk okul günü hep uyuyamam kasarım kendini sürekli ağlarım şu anda da öyleyim ya ne yapıcağımı bilmiyorum ve büyük bi firmanın büyük bi laboratuvarı çok çekiniyorum nasıl konuşucam , ya beni beğenmezlerse ya heyecandan konuşamazsam diye çok korkuyorum iş tecrübesi olan arkadaşlardan ilk iş gününde nasıl oluyor, nasıl davranmalıyım tavsiye istiyorum
Laboratuvarda ilk iş günüm bu yüzden çok tedirginim. Ne yapabilirim ?
Cevapla