As meslek kamu mühendis + masör + mobilya + metal işleri + elektrik + iç mimari ve dekorasyon + boya + her türlü araç kullanımı + sendika başkanlığı + bilişim sistemleri + borsa
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Galericilik.. Şükür aylık ortalama 50 bin kazanıyorum.
Çok aşyağılık, bencil insanlara hizmet veriyoruz. Yoğun, ağır bir iş bu iş. Fakat anlamıyorlar. Bir kargoya 2 dk dan fazla harcamamam lazım, bazı böcekler paket açılışını bile benimle yapmak istiyor. Kargocuyu görür görmez, teslim kodunu söyleyip, "önceden paranızı tam şekilde" hazırlamak zorunda insanlar ki bana zaman kaybettirmesinler. Ama yok, kargo dağıttığım bölgede ki seçme ve seçilme hakkına bile sahip olmaması gereken namus fakirleri bunu algılayamıyor. Yoğunluktan su içmeyi unutuyorum, tuvalete gidemiyorum ama böcekler inadına zamanımı çalmak için her boku yiyor.
Evet... Birde 45 kuruş için silah çeken de var, ziline bastığım için bıçak çeken de. Evde olmadığı için aramak zorunda olduğum kadının eşi öbür gün geliyor neden karımı aradın diye sorguluyor... O 45 kuruşluk herifin kafasına 1 lira attım da içim rahat etti neyse ki. o bıçak çeken kerhane işçisinden elinden bıçağı alıp onun para kazandığı ön tarafına sokmak isterdim ama maalesef... O herifinde karısının üstünden tüm dünya geçsin.
İnsanlara tahammül etmen gerekiyor. Başka çaren yok. 5 dakika sonra yüzlerini görmeyeceksiz. Bir kaç dakika sabret. Şimdiye kadar bir şey olmamış şimdiden sonra da olmaz inşallah.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
İnşaat Mühendisiyim evet seviyorum ama aklım hala Veterinerlikte 😅 sabrım olsa bir tur daha okuyacağım
İş güvenliği açısından biraz sakıncalı değil mi
İş güvenliğine önem vermeyen bir kurumda çalışan iseniz evet, aksi taktir de hayır
Turizmciyim Otelde çalışıyorum aynı zamanda fotoğraf ile uğraşıyorum seviyorum
Güzel bir iş.
As meslek kamu mühendis + masör + mobilya + metal işleri + elektrik + iç mimari ve dekorasyon + boya + her türlü araç kullanımı + sendika başkanlığı + bilişim sistemleri + borsa
Galericilik.. Şükür aylık ortalama 50 bin kazanıyorum.
Allah bereket versin
Aynen.
Turizmciyim. Bir gün çok zengin olup turist olacağım.
E ticaret işi yapıyoruz güzel seviyorum
E ticarette çok para var diyorlar doğru mu
Kargocuyum. Sevmiyorum
Neden
Çok aşyağılık, bencil insanlara hizmet veriyoruz. Yoğun, ağır bir iş bu iş. Fakat anlamıyorlar. Bir kargoya 2 dk dan fazla harcamamam lazım, bazı böcekler paket açılışını bile benimle yapmak istiyor. Kargocuyu görür görmez, teslim kodunu söyleyip, "önceden paranızı tam şekilde" hazırlamak zorunda insanlar ki bana zaman kaybettirmesinler. Ama yok, kargo dağıttığım bölgede ki seçme ve seçilme hakkına bile sahip olmaması gereken namus fakirleri bunu algılayamıyor. Yoğunluktan su içmeyi unutuyorum, tuvalete gidemiyorum ama böcekler inadına zamanımı çalmak için her boku yiyor.
Allah kolaylık versin sana kardeşim. Şu zamanda en önemli işlerden biri kargoculuk.
Evet... Birde 45 kuruş için silah çeken de var, ziline bastığım için bıçak çeken de. Evde olmadığı için aramak zorunda olduğum kadının eşi öbür gün geliyor neden karımı aradın diye sorguluyor... O 45 kuruşluk herifin kafasına 1 lira attım da içim rahat etti neyse ki. o bıçak çeken kerhane işçisinden elinden bıçağı alıp onun para kazandığı ön tarafına sokmak isterdim ama maalesef... O herifinde karısının üstünden tüm dünya geçsin.
Çeşit çeşit insanlarla muhatab olunca her türlüsünü görüyorsun doğal olarak. Bu senin işinin zorluğu işte.
Maalesef öyle.. katil olmadan veya ölmeden bu işi değiştiririm umarım tek korkum bu. Bu yaşta bu böcekler için başımı belaya sokmak istemem.
İnsanlara tahammül etmen gerekiyor. Başka çaren yok. 5 dakika sonra yüzlerini görmeyeceksiz. Bir kaç dakika sabret. Şimdiye kadar bir şey olmamış şimdiden sonra da olmaz inşallah.
İnşallah
Dikkat et kendine
Teşekkürler, denicem :)
ERP proje yöneticisiyim memnunum işimden
Erp nedir
Enterprise Resource Planning (Kurumsal kaynak planlama)
Aslında çok isim var 😏
Serbest meslek mi
Çok serbestte değil aslında. Esnaflık var... Çiftçilik var... Hayvancılık var... Var oğlu var ☺️
Ekmeğini taştan çıkarırsın sen
Yeterli sağlığım yerinde olsun 😉
Muhasebecilik, sevmiyorum.
Mimarim ve seviyorum
Kolay gelsin mimar bey
Teşwkkürler
Kaçakçılık
Sigara mı
İnsan
Ciddi misin
Tabiki hayır
Ne iş yapıyorsun ya
😅😅😅
Mühendisim seviyorum.
Fayans döşüyoruz
Kolay gelsin
Öğrenciyim
Orman evet
Sevmiyorum meslegim var ama işim yok
Burdamisin