AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Eğer sürekli aldığı maaşı dile getirirse boşanma sebebi ki getirirler dile en ufak tartışmada
Hep diyorum evlenen kişiler eşit şartlarda olmalı sonra şey diyorlar vay efendim para göz bilmem ne konu yanlşı yere çekiliyor
Yani eşit olmasada olur ama dinleyen kim
Ya olmaz demiyorum ama olmaz yani sıkıntı çıkar o yüzden eşit olsun daha iyi
Ama eşit olmasıda çok zor 😅
Sonra şey diyorlar zengin ailelerin kızları zenginlerle evleniyor biride fakire bakmıyor yani nie baksın çevre farklı bir kere bollukta büyümüş eğitim iyi her şey iyi sonra hayata bakışları farklı aşağılamakla alakası yok ama zamanla o da olur yani
Kız ev hanımı gözü doktorda ndndnd
Bende zengin olsam fakire bakmam banane fakirden 😏
Zengin erkeklerin peşinde olan kızlarda ona ayak uyduramaz genelde hergün biryerdeler kınamakta istemiyorum o kadar parayı kime versen sapıtabilir ama kadın yetişemez yani olmaz bence şartlar eşit olmalı dayım adliye müdarüyle evli hiç yakıştırmıyorum zaten anlaşamıyorlar dayım ilkokul mezunu
Eşit olması neden zor onu anlamadım
Evet kızlarda zengin erkeklerin peşinde kendilerini kurtarmak için bazıları böyle düşünüyor kızamam hakkım değil zina yapmıyor bir şey yapmıyor ama sıkıntı çıkarmı çıkar yani erkeklerde genelde zengin kız arıyor yani kadınları eleştiriyorlar ama kendileride aynı şeyin peşinde. Zengin insan bunun farkında eee nie kendini enayi yerine koydurtsun yani ama bir insan deseki ya ben doktorum eşim doktor normal ya da avukat vs ya da memur bazı memurlar doktorlardan fazla alıyor 😂😂
Eşit olmasının zor olması çoğu insanın senin gibi düşünmemesidir
Ben şahsen doktor olsam kendi sınıfımdan evlenirim 😅
Yani aynı yakın maddi imkanda çok insan var zaten kişinin çevreside parasına göre şekilleniyor zenginler birbiriyle akraba sayılır var baya
Ha kel göbekli gözlüklü bir doktor olursam belki o zaman düşünürüm biraz genelde öyle oluyor zaten 😂
Ya onlar böyle düşünmek istemiyorlar istemezler çünkü işlerine gelmiyor
Yani öyle de kızların gözü her zaman yüksekte
Ama şuna karşıyım ya söylediğn gibi doktor olmuş ama çirkin bir erkek kız ev hanımı ama fıstık gibi onunla evlenmek istiyor kıza paragöz diyorlar eee normal şartlarda o doktorda bir nevi parasıyla onun güzelliğini istiyor doktora bir şey demiyorlar ama burada durum eşitleniyor ama millet kabul etmiyor kadın linç ediliyor
İşte tam bu durumda araya feminizm giriyor
Kimin gözü yüksekte değilki ayrıca yasemin ergenenin yasemin özilhan olduğu bir ülkede her şey mümkünmüş der bütün kızlar
Seninde eline milyonları olan bir kız geçse isterdin yani
Evet bu konuda haklısın şu an o kıza yapılan dedikodular gözümde canlandı kötü bir durum 😕
Yani konu erkeklere hak vermemek değil kadının gözünden bakmamak
Şahsen ben parayı severim affetmem zengin hatunu 😜
Teyzem kızlarını zengin insanlarla evlendirmekg istiyor zengin olmasa bile en azından memur olsun diyor kızları okuyor ama birçoğu işsiz genelde ev hanımı çoğu ama onları isteyen kişilere güzellik açısından baya fazlalar. Teyzem çok sıkıntı çekti kocası duyduğum kadarıyla o gençken parayı hep dansözlere yedirirmeş dünya kadar para kazanır ama ev almadı diye teyzemin Bursa'da kızı var kadın daha yeni ev aldı oda kendi çalıştı bir kosmınıda borç aldı kadın 60 yakın yaşı var hep ağladı diyorki ben çok sıkıntı çektim onlar maddi durumu iyi olan insanlarla evlensinler kışın üşümesinlar ee çocuk çalışmıyor napsın ama güzel eee çirkin ama çok zenginler istiyor eee şimdi nie asıl linç edilen kadın oluyor o çirkin onlada biliyor çirkin olduğunu o kız ona verilmez parasına güveniyor ama erkek linç edilmiydr
Bak seninde gözün yükseklerde işte parayı severim dedin parayı her insan sever bunu kadınlara empoze etmek doğru değil ve bu bir kusur da değil
Benim her zaman gözüm yükseklerde olmuştur para bu dünyanın herşeyi parasız erkeği annesi sever lafı çok doğru erkek olarak parasız olmak çok kötü her türlü her ortamda dışlanırsın.
Sadece erkek olarak değil insan olarak parasız insan dğşlanır sen kendin diyorsun gözüm yükseklerde diye kadınların gözünün yükseklerde olmasıda normal herkes herşeyi ister kimse kuru ekmek soğan yeme hayalini kurmaz
Gözüm yükselerde ama henüz alçaktayım tırmanıyorum olmuyor zıpladım yetişmiyorum uçmayı planlıyorum artık 😁
Peki sen kendinden düşük bir erkekle evlenirmisin çok sevdiğin halde olsa bile?
Ben kendim hakkında yorum yapmayı sevmem
Hmm peki istersen özelden yaz burdan sorunsa
Sorun olan bir şey yok kendim hakkında konuşmuyorum ayrıca büyük konuşmayıda sevmem insan tükürdüğünü yalar çünkü
Haklısın patron
İki taraf gerçekten seviyorsa geriye kalanlar sadece teferruat olmalı
Aylık 20 bin liranın girdiği evde sorun sıkıntı huzursuzluk hiç bir şey olmaz.
15 binlik kadın, 5 binlik erkeğe ilgi duymaz.
Bu ilişki başlamadan biter..
Kadın , hanımefendi ise sorun olmaz. Ama zaten bu tip maaş farkı olunca genelde kadın ilişkiye başlamıyor
Her şey para olmuş arkadaş. Birazda sevmeye özen gostersek ne güzel olur.
Hayır. Ne alaka? O kadar kompleksli olan var mı gerçekten?
Benim açımdan sorun olmaz. Mesleği olsun önemli değil iyi anlaştıktan sonra.
Sorun olan tek şey bu şekilde düşünen insanların kendisi.
Günümüz Türkiyesinde 15 bin lira büyük bir rakam değil bu yüzden asla koymaz.
Kafaya takan var takmayan var kisiden kisiye göre değişir
Neler neler var , kadın lise mezunu eşi doktor... Evlilik değişik müessese. Para pul dinlemiyor , heves önemli sana ne kadar hevesi varsa o kadar göz ardı ediyor her şeyi. Btiyi bir üniversite den mezunum ağa kızıyım geleceğim garantyaltinda ben de oto tamircisine aşık oldum canım benim olur kendisi 😆😆😆
Oto tamircisi?
Evt ne oldu? Evlencez 🤷
Şaşırdım hayret Allah mutlu mesut etsin
şu an aylik 100 bin gibi bir gelirim var nasip olursa hanimimin çalışmasini istemiyorum, paraymis malmis boş işler, evde huzur olsun, mutlu olalım,1 olalim yeter.
Yuh. Ben ölüm senle 1
ne iş yapıyorsun abi
Ne iş yapıyorsun
ticaretle uğraşıyorum
Baba işi kesin
@busrbs hayır, tam aksine babamdan 1 kuruş almadim ve ayrildim, konuşmuyorum
Ne ticareti
@48382727 medikal ürünleri, araç, arsa alim satım, şimdi hayırlısıyla inşaata girmeyi düşünüyorum
Yarının neyi getireceği belli olmaz , maaş aşkın önüne geçerse sorun olur
Evet sorun cunku en ufak tartismada kadin erkegin yuzune bu durumu vurur inan cogu kadin yapar bunu
Değil , herkes hak ettiğini alsın. Cinsiyetçiliğinizi sevdirmeyin!
Bubu erkek sorun etmez ama kadınkar çok sorun ediyor
Aslında sorun olmaması lazım ama statü mevzusu çıkarsa sorun olur. O ilişkiden de cacık olmaz
En ufak tartışmada kadın bunu öne sürmezse hiç sorun olmaz.
Kadın bu farkı erkeğin gözüne sokmadigi sürece sorun sıkıntı olmaz
Hayır. Tam tersi olanca okey oluyoda neden boyle olunca sorun olsun. Şu erkeklik gururumudur nedir kafasından çıkilsın. Zihnen ortaçağda olan insanlar var.
Kadın bunu başına kalmadığı sürece bir problem yaratmaz.
Ben sorun etmezdim seviyorsam ama 15 bin tl maas da zor benim icin
Statüye bağlı, yaşam tarzına bağlı. Sorun olabilir de olmayabilir de.
Erkek aşağılık kompleksine girmezse kadın böbürlenmezse parasıyla bir sorun olmaz
evet olur kötü bir durumda kadın erkeğin başına kakar
Sorun. Kız da y4rragi varmış gibi davranmaya başlar bı zaman sonra
kadın bunu suratına vurmadan edemez maalesef biz erkekler gibi değil kadınlar.
Evet bu bir sorun, bu erkek olarak senin beyinsel sorunun.. Kadınlar erkeklerden büyüktür, sizi biz doğuruyoruz, biz her şeyin en güzeline ve en fazlasına layığız, bunu öğrenin artık.
Aslında normal bir durum ama bizim erkekler bunu aşağılık kompleksi yapar içselleştirir durduk yere sorun çıkarırlar. Hep onlar üstün olacak ya.
Sıkıntısı olan böyle biriyle olmayacak
Erkek için sorun olur ama kadın için sanmam. İpler kadının elinde 🤭
Kadın bi kuruşunu erkeğe vermesin başka kadınla yer erkekler
ne alaka yorumlar çok boş sadece klasık kafada kurdğunuz erkeği ozetlemişsiniz belki o kişi için sorun olmaycak saydgı duyacak nereden biliyorsunuz bence duruma alışır nasıl bir kişi bilemem nasıl tepki gösterir onuda bilemem ama
Bunlar problem değil. Sıkıntıdan kendinize dert yaratmayın.
Evet adam işi bırakır çocuklara bakar 😂 ben de öyle düşünüyorum. Sevgilim sen işi bırak bana ve çocuklara vakit ayır hahssk
Böyle kadın var mı ya ezmeden duramaz erkeğini parasıyla daha ön adımda kendini gösterir o yüzden büyük sorun çünkü kadınlar genelde erkekler kompleksli diyorlarla ama kendileri bu durumu daha abartarak yapıyor.
Kardeşim ufak bir tartışma yaşadınız dilin kemiği yokki kadın bir boşlukta ben senden daha çok para kazanıyorum ben olmasam şunu alamazdik diye bilir erkek gururu da bunu kaldiramayip durum kötü yerlere ayrılmaya kadar gidebilir
her şey karşılıklı seviyorsam benimle ilgileniyorsa ve yatağımı eğlenceli tutuyorsa paranın çok da önemi yok
Erkek 15 bin erkek 5 bin alsa normal yani hayir sonuçta o parati ortaklaşa kullanıcaz üstünlük gösteren bir şey yok
Niye sorun olacak tam tersi olsaydı normal miydi yani? Saçmalık.
Babamdan kalan 1.5 milyonluk bir evde oturuyoruz bir kere yanlışlıkla evin dedi de kıyameti kopardım
Sorumda görüş paylaşır mısınız
O zaman bizim 20 bin liralık gelirimiz olur
Hayır ya neden olsun. Toplumsal kalıplar of sıkılıyorum
Maalesef erkek sorun ediyor hatta kız öğretmen ise erkek normal çalışıyor diye sorun eden erkek var
O erkek bence eksik yanını güç gösterisiyle göstermeye çalışan biridir. Kadını aşağılar öylesi. Hiç humanist değil böyle olması :/
Tabii de kıskançlik duyabilir de ben gördüm çünkü
Uzak ırak olsun ya hiç çekemem böyle zamanda bi de :D
Daha ben bırak onu kadının çalışmasına karşı olan çevrede yaşıyorum
Şu toplum fikrine çok kıl oluyorum, stresli hissediyorum kendimi kadın ve böyle bi toplumda yaşadığım için. İyiliğine iyi yanlarımız var ama cidden bazı bakışaçıları çok absürd
Hemde çok ben İslam dinine inanmadiğim halde onlara Hatice örneği veriyorum bildiğin susuyorlar sana da derse bu örneği ver
Ben de inanmıyorum
Sen örnek ver yeter onlara çünkü tüccardi ya ondan dolayı yazdım bunlara göre kadın yeri evi gibi düşünüyorlar
Teşekkür ederim ❤️
Rica ederim
Öf kadını erkeği mi var ya 20 000 giriyor onu düşünün
Bizim arkadaşı karısı çok eziyor. Hatta adam o kadar kazanamıyor diye bizide sevmez sağolsun.😏
Yani demekki neymiş maddi gücü yakın olanların evlenmesi daha doğruymuş. Toplum buna itiraz ediyorda zengin erkek fakir kız fakir erkek zengin kız mantıklı değil işte ben diyorum anlamıyorlar eşit olanla daha mantıklı
Niye sorun olsun dayım öğretmen 5 bin maaş alıyor eşi akademisyen 10 bine yakın maaşı var 3 üni bitirmiş birisi ve gayet mutlular erkek aşağılık kompleksine girmezse hiç bir sıkıntı olmaz
sorun olmaz ama erkeğin de kendini geliştirmesi gerekir.
ayaklarımı yıkatırım kocama 3 katı maaş alıyorum tabi ki sorun olur
Sg
Kadinda ben eve daha çok para getiriyorum tavri olusmazsa ve adama ezik muamelesi yapmazsa bence bi sorun olusturmaz ki yapilmamali bana göre yarina kimin ne olacagi hiç belli olmaz çünkü
Şahit olmuş biri olarak diyebilirim ki, şimdi olmasa bile ileri de muhakkak olacaktır.
kadın, erkeği kölesi yapar hatta ağzına s*çar hahahaha
Aldığım maaştan 5 bini ona veririm eşitlenmiş oluruz :)
Erkekler kudurur hep kendileri yükseklerde olacak ya
erkek için sor değil de kadın genelde kibirleniyor :D
Muhtemelen ileride sorun olur. Ama sorun olmaması da muhtemel
15 bin alan kadın varsa beni alsın kendine 😄her akşam ayaklarını yıkar ve yemeğini hazırlarım 😂😂😂😂
aynı hayatı birleştiriyoruz ne sorunu yeterki daha çok alalım kimin aldığı onemli değil
kadın evlenmez evlense bile direk tekmeyi basar rezil eder hayatı zindan eder erkeğe %90 böyledir
Neden sorun olsun ki kafalar uyuşuyorsa rakamların hiç bir önemi yok bence
Aile söz konusu. O yüzden olmamalı. Olursa sıkıntı sıkıntı edenlerde
Yıllardır sorgulamasının da şimdi mi aklınıza geldi zengin kız fakir oğlan temasını sorgulamak ?
Ben hep diyorum zengin fakir değil eşit şartlar herzaman daha iyi diye bunu söyleyince bana yakıştırılmayan sıfat kalmıyor sanki ne dediysek