• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Erkek 5 bin alırken kadının 15 bin TL maaş alması bir sorun mu?

alvin3
alvin3 Takip Et
Xper 5 Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
55
Yapay Zekaya Sor
Sizce ileride bu sorun olur mu? Ne düşünüyorsunuz?
Erkek 5 bin alırken kadının 15 bin TL maaş alması bir sorun mu?
Erkek 5 bin alırken kadının 15 bin TL maaş alması bir sorun mu?
Cevapla
Maaş Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
10 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ѵαℓεɳƭเɳσ
    ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 97%
    +1 yıl

    Karşıt cins başa kalkmaz yani sadece bunu belirtmek amaçlı değil kendi yaptıkları ile de sen bir görüş bildirdiğinde ve bu konunun hatalı olduğunu düşündüğünde bile bunu manen hatırlatması bile yeterli olur. Erkekte kendince sorun yapmazsa olmaz. Yoksa

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • F4T1H-_-1993
    F4T1H-_-1993 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkek çok kazanmalı takıntım yok bu tür egomda yok. Tabi bu kadar bariz fark olması beni içten üzer dışa vurmam ama nasıl desem ekonomik olarak kendimi aile bütçesinde yetersiz görürüm eşimin maaşı benim 3 katım. Bunda eşime kızgınlığım olmaz bu kadar düşük maaş almam eşime göre aslında bu benim hatam sayılır kendimi iyi geliştirmiş olsaydım aramızda bu kadar maaş farkı olmazdı. Mutlu olmamıza engel değil tabi. Kavga kıskançlık kin besleme gibi sebepler olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • HayatAynaSnYansımazı
    HayatAynaSnYansımazı Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 49%
    +1 yıl

    sorun olmakla beraber olmaya da bilir. yani % 1 lik bir ihtimalle kadın çok mülayip kibirsiz egosuz bu durumu bigün ortaya dökmeyecek biridir o zaman belki ama böyle bir kadının yeryüzünde yaşadığına inanmıyorum . karşıma çıksa bile 15 bini duyunca hadi kardeş sen yoluna ben yoluma der ona kendini gösterme şansı vermezdim

    0
    0 Yorumla
  • H2__O
    H2__O Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 98%
    +1 yıl

    Benim için değil. Ama kadın sürekli gezip tozmak isteyen bir kadın ise ve kazandığı parayı buna harcıyorsa, 5000 maaşı olan bir erkek bu kadına yetişemez, sonunda da sorun başlar.

    Kadın gezip tozar, erkek kendi hayatını yaşar, sadece ilişkiyi yürütebilirlerse o da sorun olmaz.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

116

Cevap

146

Cevap

  • OzgurGüneş
    OzgurGüneş Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Bana göre olmaz ama yani herkes kaldıramaz diye düşünüyorum. Bana göre normal bir durum bu sonuçta herkesin farklı iş durumları var kimisi az kimisi çok maaş alabilir bu gayet normaldir...

    1
    0 Yorumla
  • Collectiveworld
    Collectiveworld Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl

    Kardeşim ben sorun yapıyordum ama sonra başına neler geldi ;

    1. sevgilim 5000 TL alıyordu ben 3000 TL alıyordum

    2. Sevgilim babasının 9-10 evi varmış.

    3. Sevgilim babasının şirketi vardi , villaları falan

    Sen arada ki farkı girebiliyor musun 😅

    Şimdi bı tane kız var onunla konuşmak istiyorum kız hemşire ayak bastı parası 4-5 bin TL mis , mesai falan olursa daha da artıyormus. Eğer devlette olursa 7-8 bin TL ye kadar variyormus :( ben de 6 bin TL alıyorum. 😅

    Yani benden sana tavsiye ne kadar kaçarsan kaç bı şekilde kactigin seyler seni buluyor etkiye tepki mi ne anlamadım gitti.

    1
    2 Yorumla
    • haybriss
      haybriss
      +1 yıl

      Garibanın yüzü gülür mü 😂

      Yorumla
    • Collectiveworld
      Collectiveworld
      +1 yıl

      Eskiden sorun yapıyordum ama şimdi ekonomi kötüye gidince biraz neden olmasın falan gibi de bir fikre kapılmadim değil 😅
      bide şu babasının şirketi olan sevgilimle de devam etsem hiç de fena olmazdı diyorum skdkdndji

      Yorumla
  • esmaa42
    esmaa42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Niye olsun? Eşler arası şu yarış modundan nefret ediyorum. İki birbirini seven insan zaten maaşıyla şov yapmaya kalkmaz. İkiside aynı evi geçindirmek için kazanmıyor mu o parayı? Bu tarz saçma düşüncelerle ilişkinizi bozmayın. Şükredin iyi imkanlarda yaşayabiliyorsunuz.

    2
    0 Yorumla
  • SextraOrdinary
    SextraOrdinary Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 69%
    +1 yıl

    Evet sorun oluyor. Sen istediğin kadar bazı şeyleri para ile iliskilendirmesen bile erkek kendine olan özgüveni para ile bağdaştırdigi için bir süre sonra seni ezmeye sindirmeye çalışıyor.

    Kim ne derse desin erkekler bu durumu normal görse bile kompleksli halleri bir canavar gibi sonradan çıkıyor ortaya.

    Erkekler kendinden üstün olduğunu düşündüğü hiçbir kadini sevmiyor. Bu acı ama gerçek.

    2
    2 Yorumla
    • Biraz_Bazarov
      Biraz_Bazarov
      +1 yıl

      Erkeğin narsisizmini aklınız bile almaz.. Acı gerçek dediğiniz gibi

      Yorumla
    • SextraOrdinary
      SextraOrdinary
      +1 yıl

      Bunu bir erkek olarak hemcinslerine soylemeniz beni mutlu etti efenim tenks.

      Yorumla
  • Vavelya_KıZ
    Vavelya_KıZ Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    sistem kurulmaz ise mutlaka sorun olacaktır. kadında 5 bin alıyor gibi hareket edecek. aldığı parada kalan 10 bini çift imzalı ortak vadeli hesapta ya da altın hesabında biriktirecek ki sorun olmasın. hesap anlaşmasında zorunlu haller dışında ya da ev alma gibi kullanılamamak üzere bir anlaşma yapılmalı

    1
    4 Yorumla
    • xCuppycake
      xCuppycake
      +1 yıl

      Nasıl evlilikmis o oyle

      Yorumla
    • Vavelya_KıZ
      Vavelya_KıZ
      +1 yıl

      Yeni nesil (yeni dünya) evlilik.

      Yorumla
    • xCuppycake
      xCuppycake
      +1 yıl

      Benden uzak olsun

      Yorumla
    • Vavelya_KıZ
      Vavelya_KıZ
      +1 yıl

      İnşallaj

      Yorumla
  • BuzlarTrileçesi
    BuzlarTrileçesi Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 50%
    +1 yıl

    Evet fıtri olarak erkek kendisini bir işleve sahip değilmiş gibi hissediyor. O evde bir işe yarama iç güdüsü oluyor. Kadın her şeyi kazandığında ve gallettiğinde ise varlığının anlamını binevi yitiriyo diyebiliriz. İsitisnalad olur tabi ki. Özellikle Türk erkeği bu şekilde

    1
    0 Yorumla
  • seninsevginden
    seninsevginden Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 77%
    +1 yıl

    Maddi açıdan ezilmedim ama içlerinden bir tanesi sorun etti diploma olayını MEB onaylı belgelerim tabiki de var her sevgilim ya hemşire ya doktor ya hoca ya öğretmendi bense bir tamirci parçasıyım uçan daire uçak araba motor ahşap su ekektirik elektronik tamir bakım geliştirme makina imalatı tekstil makinaları vs gözle görülebilen her nesneyi tamir ederim eğer gerekli ise geliştiririm

    0
    0 Yorumla
  • ananas4334
    ananas4334 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorunun en büyüğü, egerki bu kadın Türk kadınıysa. Tabi genellemek gibi olmasın ama çoğu kadının elinde hiçbişey olmamasına rağmen küçük dağları ben yarattım kafasındalar tövbe haşa. birde fazla maaş alıyorsa vay haline o erkeğin gelip gidip yüzüne vurur ben olsam şahsen evlenmezdim o kızla. Ama yabancı bir kız olursa olabilir (Avrupa’dan ) çünkü orada maddiyata önem vermiyorlar adım gibi biliyorum

    0
    0 Yorumla
  • Suuuuuuuuuuuuuu
    Suuuuuuuuuuuuuu Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 98%
    +1 yıl

    Olur. Erkek ileride kadın karşısında ezilir. Ezilmez demeyin ezilir. Ezilen erkek kadına kötü davranır. Davranmaz demeyin davranır. Erkekler hazmedemiyorlar kendilerinden üstün kadınları. Edemiyorlar. Nokta.

    4
    1 Yorumla
    • muratzzerss
      muratzzerss
      +1 yıl

      Bişe dememize izin vermemişsin ki diyek

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    5 bin tl gelir çok değil ev kirası ve faturalar ortak ödense erkek gelirine göre hareket edip ayağını yorganına göre uzatsa sıkıntı olmaz. Ben hiç sorun etmem çünkü kendime güvenim tam 😎 gerçi gelirim daha yüksek ev kirası derdim yok araç olarak motorum var. Tüm maaş cebime kalıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Acılıkoala
    Acılıkoala Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Evet sorun çünkü erkekler çok kompleksli.

    25
    21 Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Her erkek ayni degil

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Her kizin ayni olmadigi gibi

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Yazık kafana genellemenize s*kayım

      Yorumla
    • Deniz_uysal_67
      Deniz_uysal_67
      +1 yıl

      O zaman her kadında kaşar.

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      @Shazam6 Çok büyük bir çoğunluğu böyle, ay belki istisnasına denk gelmişimdir diye düşünüp hayatımı mahvedecek değilim.

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      @Deniz_uysal_67 Böyle düşünüyorsanız hayatınıza bir kadın almayabilirsiniz, tercih sizin.

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      @Laviedemoi Karısının çalışmasını dahi kaldıramayan erkeklerle dolu bir toplumda böyle bir genelleme olması çok normal. Azıcık aklı başında bir erkek de toplumun genelinin bu şekilde olduğunun farkında olduğu için bana hak verir.

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Başka erkekler beni ilgilendirmiyor çoğunluk olan kişi olduğunu belirtebilirsin. Para avcısı ya da zekaya değil de sade dış görünüşe önem veren, 20 lerinde bile çocuk gibi olan bir ton hemcinsin var, ben genelleme yapıp kadınlar şöyle böyle mi diyeyim?

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      @Laviedemoi Genele yönelik bir soruya neye göre cevap vermemi bekliyorsunuz? Bizim toplumumuzda kadının daha fazla maaş alması çoğu ilişkide sorun çıkarır, illaki sorun çıkarmayacak kişiler de vardır ama bu soruya küçük bir azınlığı referans alarak cevap vermem son derece saçma olur.

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Küçük azınlıktan kasıt ne acaba, 1 kişi mi 100.000 mü yoksa 1 milyon mu, bunun oranını nasıl bilebilirsin ki? Cinsiyet aynı diye herkes bir değil. Toksik kişilerle takıldığınız için çevreniz de öyle büyük ihtimal. Açıkçası 10 kişi dahi olsa beni araya katıp genellenmesini istemem bu kadar basit, büyük çoğunluk denebilir. Ülkedeki tüm erkekleri de tanımıyorsunuz sonuçta değil mi? Benim tüm kadınları tanımadığım gibi. Ve gördüğüm kadarıyla erkekler de eskisi gibi değil mesela, kadın evde çalışmazsa bunu istemiyor artık ve güzel bi işi olan hayatını geçindirebileceği birini istiyor. Toksik kişiler hariç genel olarak gördüğüm maaşı yüksek olsa dahi sorun çıkarmayacak kişiler.

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      @Laviedemoi Genelleme yapmak için ülkedeki herkesi tanımama gerek yok, ülkede hâlâ evi erkek geçindirir düşüncesi var ve hepimizin bilinçaltına o veya bu şekilde işlenmiş. Şurda kadın çalışmalı mı diye soru açsanız erkeklerin çoğu isterse çalışır istemezse çalışmaz şeklinde cevap verir çünkü kadının çalışması hâlâ zorunluluk olarak görülmüyor ama erkeğin çalışmaması düşünülemez. Ben kaç tane soruda eşim çalışsın istiyorum diyen erkeğin linç edildiğini gördüm, bu çalışsın isteyenlerin de hepsi kendinden fazla kazanmasını sorun etmeyecek diye bir şey yok çalışsın ama aramızda maaş uçurumu olmasın diye düşünenler yine çoğunlukta. Bunun sebebi ne sizce? Ben söyleyeyim kadınlar iş hayatında yer edinmiş olsa bile hâlâ ev geçindirme sorumluluğu erkeğe ait görülür. Bu sorumluğun kendisine düştüğüne inanan erkek de karısından az kazanmayı gururuna yediremiyor, başta sorun etmese bile etraftan sürekli eleştiri alacak ve ister istemez bunu kompleks haline getirecek. Evet istisnalar olabilir, herkesin ne dediğine kulak tıkayacak insanlar olabilir ama soru bireye değil genele yönelik. Benim de bütün erkekler gibi bir iddiam olmadı genele göre cevap verdim, hiçbir kompleksi olmayan biri zaten söylediğim şeye alınmaz.

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      @Laviedemoi Konunun cinsetle de alakası yok. Toplumun kendine biçtiği role insanların gösterdiği tepkilerle ilgisi var.

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      Cinsiyetle*

      Yorumla
    • Deniz_uysal_67
      Deniz_uysal_67
      +1 yıl

      @Acılıkoala kesinlikle öyle düşünmüyorum, sadece bu tarz genellemeletde biz masum erkeklerin ne hissettiğini, nasıl üzüldüğünü size gösterebilmek için sizin yaptığınız şeyi yaptım, yoksa kadınlar üzerine asla böyle bir düşüncem yok beni yanlış anlamayın.

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      @Denix_uysal_67 Üzülecek bir durum yok, sizin de erkeklerin büyük bir çoğunluğunun bu konuyu gurur meselesi haline getireceğini biliyor olmanız lazım. Ben kadınlar hakkındaki arkası dolu genellemelere üzülmem çünkü adı üstünde geneli kapsıyor bütünü değil, arkası dolu olmayanlara da sadece gülüyorum.

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      @Acılıkoala Evet büyük çoğunluğu dediginiz gibi, erkeklerin cogunlugu cok kompleksli denirse daha dogru olur, iyi geceler

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Dediginiz gibi saçma sapan erkek issiz olmamali, kadin calissada olur calismasada gibi algilarin oldugu da dogru nasil duzelicek bu algilar acaba

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Hahaha şimdi kompleksli mi oldum yani ne alakaysa, ben birkaç yaşadığım çevrede gördüğüm şeylerden kadınlar para avcısıdır kaşardır odur budur desem ve sen rahatsız olsan bu seni kompleksli mi yapıyor? Dediğin konuya gelirsek eş seçimi yaparken o zaman düzgün kişileri seçeceksiniz, hayatın müşterek olduğunu bilecek ve senin paran benim param demeden artık birbirinizin parası olduğunu bilecek birini seçeceksiniz. Çevrede kadın çok para kazansın diye düşünen kişi sayısı baya arttı, şu ekonomide senin dediğin gibi kişilerin olması azaldı, cinsiyetten çok kültür meselesi. Kendine denk birini bulmayıp hayata sadece senin maaşın kariyerin üzerine bakan biriyle çıkarsan sizin hatanız olur ve bu tipler azalmak yerine kalmaya devam eder.

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Söylediğin gibi roller fakat artık bu roller değişmeye başladı, eskiden hesabı erkek öder denirdi ama şu an kaç erkek hesabı kendisi ödesin istiyor? Çevremde hiç ben erkek adamım erkek hesap öder erkekliğim azalır gibi kimseyi görmedim, aksine bu kerizlik olarak görülüyor. Dediğine göre bunun da devam etmesi lazım.

      Yorumla
    • Acılıkoala
      Acılıkoala
      +1 yıl

      @Laviedemoi Dediğiniz şeyle bunun hiçbir alakası yok, herkesin kendi hesabını ödemesini kabul ediyorlar. Eşlerinin çalışmasını problem etmeyen hatta isteyenlerin arttığını da söyledim ama kendi hesabını sürekli kadının ödemesinden rahatsızlık duymayacak kaç erkek var? Ben yaşadığım çevrede gördüğüm şeylerden yola çıkmıyorum Türk toplumunun yetiştirilme tarzı ve insanlara empoze edilen bu, aksini iddia ediyorsanız yaşadığınız ülkeyi kendi çevrenizden ibaret sanıyorsunuzdur ki sizin de çevrenizin karısı kendinden fazla kazanan erkeklerden oluştuğunu hiç sanmıyorum. Kadınların para avcısı olduğunu düşünmediğim için iddianıza karşı çıkardım ama kadınlar evlenirken maddi durumu önemser deseydiniz emin olun size hak verirdim çünkü kadınların çoğunda ben bunu görüyorum. Biri çıkıp hepiniz aynısınız diyip beni de o genellemeye dahil etmediği sürece hiçbir genellemeyi şahsi algılayıp karşımdaki "Herkes böyledir demiyorum çoğunluk böyledir diyorum" dediği hâlde uzatmam ben, siz uzattığınıza göre kompleksli olduğunuzu düşünüyorum. Kaldı ki ben durduk yere erkekler kompleksli demedim bir soru sorulmuş ve soruya genele göre cevap vermek durumunda olduğum için öyle cevap verdim. Kendime denk olmayan biriyle işim olmaz çünkü böyle konularda erkeklerin kompleksli olduğunu düşünüyorum, hiç kimsenin kompleksini çekecek değilim.

      Yorumla
    • Laviedemoi
      Laviedemoi
      +1 yıl

      Hahaha okuduğunu anlamakta ya da dediğimi anlamakta çok zorluk çekiyorsun bence de git denginle takıl en güzeli, üst seviyelerle uğraşınca beynin 404 error veriyor ben de uğraşamam. Bu dediklerine de çok şey yazabilirdim ama bu kadarı yeterli.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Maaşımla eşime pek bir şey yapamam. Evin parasını, araba parasını ödemem zor olur bunları daha çok eşimin ödemesini istemem. Vicdanım rahat olmaz. Ayrıca eşim yüzüme vuracakmış gibi tedirgin olurum. Sanki beni terk edip gidecekmiş veya aldatacakmış gibi hisler olur aklımda. Rahat olamam yani.

    0
    0 Yorumla
  • Enperatriz_Eztia
    Enperatriz_Eztia Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Genelde bu tarz şeyler erkekler için sorun oluyor.

    9
    1 Yorumla
    • Freddy1616
      Freddy1616
      +1 yıl

      Ben elaleme karı parası yiyor dedirtmem uleyn... :))

      Yorumla
  • 65412
    65412 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 109 , eic 92%
    +1 yıl

    şimdi günümüzde şöyle bir olay var evi erkek geçindirecek kadının parasına dokunmayak durumu var erkek tutup eşinin parası hakkında şöyle yapalım dese kadın dırdır eder o yüzden kadın fazla para kazanıyorsa evin reisi ilan eder kendisini

    0
    0 Yorumla
  • zzzaaafffeeerrr
    zzzaaafffeeerrr Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Eşitlik var ise erkek fazla kazaninca sorun olmuyosa kadın fazla kazanincada sorun olmamalı. Ama kim ne derse desin kadınlar bu konuda benciller. Biz erkekler kadının gelirine maaşına maddiyatına bakmazken kadınlar bunlara çok önem veriyor maalesef.

    0
    0 Yorumla
  • _Asyacik_
    _Asyacik_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Kompleks yapmamak lazım. Sonuçta beraber yaşıyorlar ve beraber bir hayat sürüyorlar.

    Ben bazı insanları tanıyorum, kocası yeterli kazandığı halde karisınakoklat. ıyor ve bu yüzden kadıncağızlar kendi harçlığını çıkarmak için çalışıyor.

    0
    0 Yorumla
  • Neistedinibilmeyen
    Neistedinibilmeyen Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 95%
    +1 yıl

    Eşimin benden az almasını istemem. Umursamaz sa paramı seviyor gibi gelir. Kafayı takar sa sürekli senin burnun havaya kalktı der. O yüzden o benden fazla alsın da uğraşmayalım😅

    1
    0 Yorumla
  • ToDieToSleep
    ToDieToSleep Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Erkeklere sorsan kadınlar bunu sorun ediyor derler. Kadınlara sorsan erkekler bunu sorun ediyor derler. O yüzden susuyorum. Herhangi iki kişinin sorunu sonuçta. O kişileri tanımıyorsun.

    1
    0 Yorumla
  • M-B-B
    M-B-B Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 95%
    +1 yıl

    Erkek 5 kadın 15 alıyorsa aile 20 kazanıyordur.
    Evlensiktwn sonra erkek, kasın, ben ve sen olmaz. Biz olur. Para ortak havuza konur ihtiyaçlar buradan karşılanır.

    1
    0 Yorumla
  • middleofthenight
    middleofthenight Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Böyle bir konunun konuşulması bile bence normal değil. Tam tersi durum olsa bu tarz bir soru sorulmazdı. Yıllardır genel aile yapısında erkekler kadınlara nazaran fazla kazanır. Şahsen ilerideki eşim benden çok kazansa benim açımdan bir sorun olmaz. 5 bin kazanıyorsam o da ev için 5 bin katsın gerisini istediği gibi harcayabilir. Hatta istiyorsa üste kalanı da ev için katabilir ama zorunda değil. Bu tarz şeyler çok takılacağım şeyler değil :)

    1
    0 Yorumla
  • Nammellesss
    Nammellesss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Sorun olacağını düşünmüyorum. Kadın kendi maaşından erkekte kendi maaşından harcar ve ortak bir yatırım yapabilirler. Gelecekteki çocuklarına veya kendi gelecekleri için.

    1
    3 Yorumla
    • Darkness_Queen
      Darkness_Queen
      +1 yıl

      Nasıl olacak bu biri 15 bin biri 5 bin? Ayrıca erkek genelde veriyor eşine falan hani yedirmeye çalışıyor genelde kadın öyle yapacak mı?

      Yorumla
    • Nammellesss
      Nammellesss
      +1 yıl

      @Darkness_Queen bir kişiye beş bin yetmez mi? Zorda olursa tabii yardım yapabilirler ya da bazı isteklerde zaruri olmayan Kendi isteklerini vs kendi maaşından yapmaları dsha doğru.

      Yorumla
    • NaneKokusu143
      NaneKokusu143
      +1 yıl

      Erkek kadını yatakta mutlu ederse eğer kadın cömert olur diye düşünüyorum dile kuvvet 😛.
      Para konusu karakter sorunu yoksa sorun olmaz.

      Yorumla
  • ayayunutuldum
    ayayunutuldum Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yani sorun değil ama şöyle bir sorun... erkek popon yayıp kadının parasını yerse ben o erkeğe saygı duymam. Ayrıca kadın da sıkılır zaten kendinden parasız bir erkekle ilişki yaşamaya. Her şeyi kadın ödeyecek çünkü. Kadın da ister bi süre sonra karşımdaki beni şımartsın.

    0
    0 Yorumla
  • cazsever
    cazsever Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 90%
    +1 yıl

    Benden yüksek maaş almasını sorun etmem ancak şu da bir gerçek bazı kadınlar erkeğin kendisinden daha düşük maaş almasını sorun ediyor. Çevremde de gördüm duydum, burada da çok soruyla karşılaştım.

    0
    0 Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 438 cevap paylaştı.

    Bir arkadaşım var hanımı da kendide çalışıyor. Karısı yüksek meblağ alıyordu habire dillendirin duruyordu en son yürümedi boşandılar. İnsan kültürü ile alakalı kadın erkek ikiside sorun edebilir.

    0
    2 Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Karısı ne iş yapıyordu

      Yorumla
    • Korıdorlar
      Korıdorlar
      +1 yıl

      @48382727 yabancı bir firmada çalışıyordu ama konumunu bilmiyorum.

      Yorumla
  • antepli2733
    antepli2733 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 86%
    +1 yıl

    Erkek 15 bin olan parayı hesaba katmadan, 5000 TL ile borçlanıp bir ömür borçlu yaşayıp bunu eşine yansitmadigi sürece sorun olmaz, aksi durumda her türlü sorun olur.

    0
    0 Yorumla
  • Ergenlikbasabela
    Ergenlikbasabela Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 75%
    +1 yıl

    Ben açıkçası eşimin başarılı biri olmasını tercih ederim.. Bana o baksın demiyorum ama paramda gözü olmadığını bilmek sadece beni sevdiği için bana katlanması demektir. Parası olsun para ıydır

    0
    0 Yorumla
  • Tatlı_günahlar
    Tatlı_günahlar Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Kadının maaşı erkekten yüksek olursa dili daha uzun olur 😂 zaten normalde erkek tek maaş alırken kadının dili uzun böyle bir durumda ise o erkeğin vay haline derim 😉👍

    0
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 352 cevap paylaştı.

    Erkek 4x4 lük olmazsa kadın kesinlikle sorun yapar ekonomik geliri yüksek kadınlar ayakları yere sağlam basar genelde kendini kimseyede mecbur hissetmexler

    0
    0 Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 456 cevap paylaştı.

    Evleneceğim kadının mesleği ya da mal varlığına bakarak karar vermem. Onu o olduğu için sever öyle ilerlerim. Yani bu gibi şeyler ne benden nede karşımda ki kişiden sorun yaratmaz

    0
    0 Yorumla
  • Esmaacanan
    Esmaacanan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 79%
    +1 yıl

    Anlaşan evli çiftler için sıkıntı olmaz ama içren içe bi düşünceye düşürür belki erkeğii

    3
    0 Yorumla
  • Blackvibe
    Blackvibe Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 73%
    +1 yıl

    Halam eniştemden daha fazla kazanıyor. Hatta evi, arabayı her şeyi halam karşılıyor. Bir problemleri yok.

    1
    0 Yorumla
  • Sessizsedasızgitmek
    Sessizsedasızgitmek Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 98%
    +1 yıl

    Ah keşke be. Boğaz tokluğuna çalışıyorum ve erkekler parası olan kadın istiyor zaten.
    Tahmin et noldu 😂

    1
    0 Yorumla
  • DerdeBaytar
    DerdeBaytar Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Sorun olmaz bence ben tüm maaşı eşime veririm o bana ne kadar harçlık vereceği önemli demi @BiBusesin 🫀🌹

    1
    1 Yorumla
    • BiBusesin
      BiBusesin
      +1 yıl

      Ne para mı maaş mı nerde lütfen söyleyin jsjsjs😂❤️

      Yorumla
  • katyanınikilemi
    katyanınikilemi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 95%
    +1 yıl

    Sorun değil ama maasimin 15 binin hepsini hayatimiza harcamam en fazla 7 binini falan katarım ortaya.

    1
    0 Yorumla
  • deryalosangeless
    deryalosangeless Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    aile içi gelir dengesi bozukluğu olarak bakarsak kısmen sorun olabilir ama erkek-kadının nasıl düşündüğü önemlidir

    1
    0 Yorumla
  • Yetenek5868547
    Yetenek5868547 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet çok büyük bir sorun. Kadın erkek eşitliği diye bişey var. Madem öyle kadınlar erkeklerle eşittir demesinler. 😠

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Keşke 3 katı para kazansam da hayatımız kurtulsa. Bekarken sorun olabilir diye düşünüyordum ama evlenince anladım ki aile kurunca hiçbir önemi yok. Belki daha az bulaşık yıkarım ama 3 kat para kazanırken vizyonsuzluğa gerek yok temizlikçi tutarım.😌

    1
    0 Yorumla
  • beyazorkidem
    beyazorkidem Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 58%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 618 cevap paylaştı.

    Evet, statü farkı uzun vadede benim için problem olur. Karşımdaki erkek benden daha güçlü ve iyi kazansın isterim.

    1
    0 Yorumla
  • Bladeruner
    Bladeruner Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    Kadın güzel maaş alıyor bence erkek işi bırakmalı onca işsiz var birine yol açmalı eşinin maaşıyla güzelce geçinilir

    1
    0 Yorumla
  • Rose_000
    Rose_000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Erkeklere göre sorun zaten erkeklerin kendisi sorunun beden bulmuş hali gibi

    2
    1 Yorumla
    • Degersizbirisi
      Degersizbirisi
      +1 yıl

      Yeminle öyle yaaaaa

      Yorumla
  • Tutunamayan-biriyim
    Tutunamayan-biriyim Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkeği bu durumdan dolayı ezmeyecek bir kadjnsa, sorun olmaz elbette.

    2
    1 Yorumla
    • metehankurtaslan
      metehankurtaslan
      +1 yıl

      Helal olsun

      Yorumla
  • A-R-SLİNE
    A-R-SLİNE Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 91%
    +1 yıl

    O tesadüf ancak dizilerde olur realde kadınların çoğunluğu erkeklerden daha az gelir dağılımana sahipler.

    0
    0 Yorumla
  • Shazam6
    Shazam6 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 49%
    +1 yıl

    Ben sorun etmemde karsimdaki eder mi bilmem erkegin oarasi cok olacak diyorsa sorun olur. Onun haricinde neden sorun olsun ki kafalar denk olsun yeter

    0
    0 Yorumla
  • Lena_598
    Lena_598 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 50%
    +1 yıl

    Evlenirseniz sorin bulmiyorum ama brnce kizin tercih etmemesi gerek. Kiz kabil ediyorsa bas ustunde tut uzm hic

    0
    0 Yorumla
  • sessizz33
    sessizz33 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 45%
    +1 yıl

    Sorun teşkil ediyorsa iki taraftan birine sorun teşkil ediyor demektir. Yok iki tarafta kafaya takmıyorsa ortada sorun edecek bir şey yok demektir

    0
    0 Yorumla
  • Ultra_Phoenix
    Ultra_Phoenix Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Kız olmak isterdim.

    Erkek 5 bin alırken kadının 15 bin TL maaş alması bir sorun mu?
    0
    0 Yorumla
  • Melih_Simsek
    Melih_Simsek Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 91%
    +1 yıl

    Aslında sorun değil. Ama şöyle bir algı var ki, erkek eve bakar. Yani maaşı iyi olsun demek, çünkü masraflar erkek'ten, ev işlerine de kadın bakar.

    0
    0 Yorumla
  • romantikseraeri
    romantikseraeri Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 35%
    +1 yıl

    İleride kesinlikle olacaktır saygı bitip tartışmalarda seni sığınmış gibi görüp sende kendini öyle hisedeceksin

    0
    0 Yorumla
  • SmellSmoke
    SmellSmoke Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 90%
    +1 yıl

    Yani bana kalırsa sorun olmamalı ama erkekler daha fazla gurur meselesi haline getirebiliyorlar bu tarz meseleleri.. Keyifli günler..

    0
    0 Yorumla
  • linkerboy1991
    linkerboy1991 Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Yazılım işi yap bak orada maaşlar yüksek ben de yazılımcı olacam hadi gazla hadi bas gaza kim tutar seni

    0
    0 Yorumla
  • ndenizyıldızı
    ndenizyıldızı Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 51%
    +1 yıl

    Bir gün bir şey oluyor erkek bir yerde gurur yapıyor. Sorun olmaz dese de sorun oluyor. Yoksa kadın için sorun olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Şüphelii
    Şüphelii Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Sorun olur, kadına maddi konuda güvenilmez ne yapacağı belli olmaz, sen az kazanıyorsun diye başkasına bile gider.. simple is that

    0
    1 Yorumla
    • Şüphelii
      Şüphelii
      +1 yıl

      Simple as that

      Yorumla
  • uncas71
    uncas71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Ben şeyi merak ettim erkek alamazken hangi kadın 15 bin alıyor vasfı ne bunun sorun olur mu evet kadın kendini bilmezde parayı gösterirse sorun çıkar

    0
    0 Yorumla
  • muratby
    muratby Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 34%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı.

    Ayni maaşi alinca bile erkek daha fazla almali diye sorun edeni gordum. Senin dedigin sorunun babasi olur

    0
    0 Yorumla
  • yanagideliklicocuk
    yanagideliklicocuk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu sorum olmamalı, hatta erkek gurur duymalı. Kadın problem yapıp erkeğin başına kakmıyorsa hiçbir sıkıntı olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • PembikGelin
    PembikGelin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 87%
    +1 yıl

    Hesaplar ayrı tutulmalı. Kadin aldığı maaşı sürekli söylememeli. Ne kadar bence sorun olmasa da erkeğin gururuna dokunan bir konu

    0
    0 Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 342 cevap paylaştı.

    bence olmaz da
    olmamalı çünkü eve giren para ikisinin zatenneden sorun olsun
    bu tip cinisiyetçiliklerden vazgeçin artık

    0
    0 Yorumla
  • Sgsyzhz
    Sgsyzhz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 93%
    +1 yıl

    1 2 bin olsa neyse de 10 bin..
    Türk erkeklerinin çoğunda aşağılık kompleksi olduğu için kaldiramazlar

    0
    7 Yorumla
    • Şüphelii
      Şüphelii
      +1 yıl

      Bence tam tersi kadınlar genelde doğuştan özgüvensiz oldukları için eşinden biraz fazla kazansa bile başına kakabilir bunu

      Yorumla
    • Şüphelii
      Şüphelii
      +1 yıl

      10 bün TL fazla olmasına ne demeli

      Yorumla
    • Sgsyzhz
      Sgsyzhz
      +1 yıl

      İyi de erkeğin kadından fazla kazanması toplumca "normal" algilanan bir şey zaten, is diğer türlü olduğunda kadın buna anlayış gösterirken erkeğin çocukluğundan beri poh pohlanmasi sebebiyle gurur mevzu bahis olabilir

      Yorumla
    • Şüphelii
      Şüphelii
      +1 yıl

      Erkeklerde evi geçindirmek sorumluluk olarak görülür ve zamandan zamana erkeği daha da olgunlaştırır ama kadında bu durum tam tersi egoya ve başına kakmaya dönüşür çünkü dişi doğası gereği erkeğe muhtaç olmak ister, bu durum bizim gibi 3. Dünya ülkelerinde daha yaygındır belki Avrupa da Kanada da pek sorun olmaz...

      Yorumla
    • Sgsyzhz
      Sgsyzhz
      +1 yıl

      Erkeğe muhtaç mi olmak ister?
      1950 de ise evt
      Ancak günümüzde kadınlar hem mental hemde performans anlamında daha guclu

      Yorumla
    • Şüphelii
      Şüphelii
      +1 yıl

      Sen dediğimi anlamıyorsun boş ver

      Yorumla
    • Sgsyzhz
      Sgsyzhz
      +1 yıl

      Ahahahaa

      Yorumla
  • nenik
    nenik Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    eğer eşler senin paran benim param diyecekse hiç evlenmesinler, ben 5 eşim 15 ya da tersi kazanıyoruz değil Allah bereket versin 20 kazanıyoruz denmeli.
    keşke hanımda 3 katımı kazansa valla kırar dizimi evimde oturur ev erkeği olurdum :D

    1
    0 Yorumla
  • sahoka
    sahoka Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 75%
    +1 yıl

    Kesinlikle hiç bir sorun yok aksine eve giren para miktarının çok olması güzel bir durum.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (202)
Devamını Gör(247)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Erkek 5 bin alırken kadının 15 bin TL maaş alması bir sorun mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadının 40 bin TL, erkeğin 15 bin TL maaş aldığı ilişki yürür mü? 141 cevap verildi
Kadinin erkekten daha fazla maaş alması sorun olur mu? 9 cevap verildi
Kadının maaşı erkekten fazla olması? 10 cevap verildi
Kadının erkekten yüksek maaş alması? 35 cevap verildi
Kadın maaşı erkekten fazlaysa kadın erkeği ezermi? 7 cevap verildi
Erkeğin maaşı kadınınkinden yüksek mi olmalı? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨