Arkadaşlar Dikey geçiş ve yatay geçiş ile ilgili sorum var bakabilir misiniz?

Ben dgs ile 4 yıllık bi bölüme geçtim 2. Senemdeyim ortalamam 3.60 dokuz eylül üniverisitesine yatay geçiş yapmak istiyorum ama ortam için değil seferihisarda zaten orası sakin merkeze uzak bir yer dgs den sonra böyle bi hakkım var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar teşekkür ederim cevabı buldum iyi akşamlar herkese🙏🏻
Arkadaşlar Dikey geçiş ve yatay geçiş ile ilgili sorum var bakabilir misiniz?
Cevapla