AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
Çok şükür demeyi bilmeli insan. Bence büyük bir zenginlik
Yoksulluk sınırın altında kaldığı için zengin değil
Bu ülkede zenginlik 15 dan itibaren başlar. Tabi eğer bekar ve yalnizsan.
15000 ve üzeri ***
Günümüz şartlarında anca kendini geçindirir o maaşla yoksulluk sınırı 10 bin küsür sonuçta
Zenginlik o parayı biriktirsen oluşur ama eğer çok harcarsan zengin olamazsın. Bu maaşı idareli harcarsan zamanla Zengin olabilirsin
Yok değil emin ola bilirsin 2 cips bir 5 kiloluk su ya 25 lira para ödüyorsa bir insan değildir.
Valla 8400 falan bence hiçbir şey. ben aylık 50.000 alıyorum. o bile 5000 dolar anca ediyor. ha Türkiye şartlarında 50 bin az değil allah a çok şükür. ama işte o kadar kötü durumdayız ki 10 bin bile iyi olmuş nerdeyse.
Bu ay 25000TL aldım. Geçen 4 ay boyunca 45.000TL almıştım.
Prim ve maaş. Prime göre değişiyor. Ben zengin değilim bu ülkede. Gerisini sen düşün.
Merak ettim özel değilse ne iş yapıyorsunuz
İhracat sorumlusuyum.
Çok değil o para orta düzey demek bile yüksek olabilir
Çalışan kişinin verdiği emek, sene ve çabaya göre değişir berbat ve pis bir işin karsiligi ise hastahane masraflarına yatırır o maaşı temiz bir iş ise eline kalır. Gunumizde ağır sanayide 5 yıl üzeri çalışan kişiler bu maaşı alıyor zaten
Babam aylık 30000 alıyor,2 tane değerleri 5-6 milyonluk ev var?4 dükkan ve arabalar var ama kendimi zengin görüyorum
Görmüyorum
Görme zaten zengin olan baban sen değilsin
@mmeftunn ne alaka babm zengin değil ki bence
Zenginse de fakirse de babanın parası onun geliri
Zengin bence şu ayda 100 bin kazanan 500 bin kazanan kocam 50 bin kazanıyor Range rover i var ama gözümde zengin değil. Villa yok mesala. Maddi durumu iyi diyorum ben
tüik raporlarına göre yoksulluk sınırının altında yaşıyoruz zamqi bende 8,6k alıyorum 😂😂
Bence iyi asgari ücrete oranla. Aslında bu devirde o parayı bile rahat harcamak çok lüks
Şu anki şartlarda ortanın altı. Ay sonunu anca getirir bu maaş. Bizim iki maaş 13 bin giriyor eve. Anca ay sonu geliyor. Para birikmiyor. Üç yıl önce kıyıya köşeye bir miktar koyuyorduk. Artık o da yok.
TL çok değer kaybetti sonumuz ne olacak acaba. 😟
ıyı bence sehir önemli buyuk sehırde bu para yetmez
Ne zengini be ülkede yoksulluk sınırı on bini aşmış
E tabi yani zengin sayılır bence gerçi şimdi fiyatlar ve maaşlar artıyor ama bence zengin sayılır
Ben 12-15 arası kazaniyorum fakir oldugumu söylüyorum
Yok be dolar olmuş kaç para 1000 dolar bile etmiyor ne zengini
Belediye de çalışan birini kafalamış onu anlatıyor
Açlık sınırı üzeri, yoksulluk sınırı altı.
Açlık ile yoksulluk arasında bir maaş.
50/60 sene önce evet
Şimdiki koşullarda eh işte
Zengin denilemez, ortanın bir tık altı denmeli bence.
Zengin sayılmaz ama gunumuz şartlarına göre kotu bi miktar değil
yoksul sayilir. Bildigim kadariyla 10.000lira yoksulluk siniri
Öncelikle zengin sayılmaz. Ortalamanın çok üstü olduğu için öyle sanılabilir sadece :)
Ne zengin ne fakir
Sizin geçim nasıl donercinin kizisin sanırım
Evet dükkanımız var oradan da baya para birikiyor
Ve bende Kasiyerlik yapıyorum
Allah bereket versin canım 🌸
Amin cümlemize teşekkür ederim
orta düzey zengin😂
Olsun ya kelimenin içinde zengin geçiyor ya ona şükür 😂😂
Maaş alan birinin zengin olduğunu düşünmüyorum
Sizin zenginlik beklentiniz nedir canım
Zamanını ve enerjisini para karşılığı satmayan, para kazanmak için çalışmayan parayı kendine çalıştıran insanları parasal yönden zengin olarak görüyorum 😄
Benim baban bu
Babam*
Kendisi çalışmıyor ama yatırım yapmış zamanında
Yaptığım açıklamaya uyuyor mu yani baban
Evet parayı kendi için çalıştırıyor, hiç para için çalıştığını görmedim ve sürekli birikiyor o da ev alıyor ya da araba
Böyle bir baban olduğu için bence çok şanslısın. Bu durum zengin bir insanın kafa yapısı batsa bile bir yolunu bulup yine zengin olur yani. Bence babandan fazlasıyla bu konuda fikir almalı, öğrenmelisin. 😄
Tkp?
8 bin lirayla zengin olunuyorsa iyiymiş
Asgari ücretlinin gözünde diyelim
Orta gelirli işte.
Açlık sınırı 10 bin olmuş. Sen hesap et :)
Bir asgari ucrete nazaran idare ediyoz işte😟
fakir sayılır artık 10.075. fakirlik sınırı çünkü
1000 dolar bile değil…
Aynen bro
O parayı iyi idare edebilirsen çok iyi para. :)
Ehh.. fakirden bir adım ötede
Zengin ya onu bulamayanlarda var:D
Şu şartlarda orta/üst arası bir şey.
Türkiye şartlarında 8400 tl nin adı var sadece..
Bence ortlama olarak çok iyi
Bu devire göre iyi miktar bence
Zengin asla değil orta düzey
bu devirde zengin sayılmaz
zengin değil ama bu ekonomide cok iyi
Bana göre zengin sayılır biz o kadar alamıyoruzz
Yoksulluk sınırı 10.500 lira
Aylık net 10.000 kazanıyorum yinede yetmiyor
Zengin degil ama orta gelirli iyi yani bence
Her ay 10 bin ödemem var o maaşı alsak ac kalırdık
Orta akmasada damliyor demek
bu enflasyonla pek sayılmaz
Şu şartlarda zengin değil ama iyi sayılır 😂😂
8400 tl para mı ya. 8400 Euro alsaydı belli
orta düzey
ama iyi para bence
yolsulluk sınırı 10.000 ne zengini
valla orta düzey ama iyi maaşı varmış
Orta düzey, hali iyi sayılr
Fakir sayılır fakir😏
Rakamın sonunda ''$'' olursa zengin sayılır.
Tek başına yaşıyorsa evet
Yok ama durumu rahattır