Gece yarılarına kadar gelmeyip "Proje üzerinde çalıştım." diyen oda arkadaşından dost olur mu?

Gece yarılarına kadar gelmeyip Proje üzerinde çalıştım. diyen oda arkadaşından dost olur mu?
Üniversiteler belki online olur diye geç geldim. Oda arkadaşım sıcak kanlı biri ama gece 1'den önce gelmiyor, kendisi mimarlık okuyor. Dersler çok yoğundu, projem vardı diyip duruyor geldiğinde. Ne projesiyse artık bu, sizce sıkı dost olabilir miyiz? Şans vermek istiyorum çünkü.
Gece yarılarına kadar gelmeyip "Proje üzerinde çalıştım." diyen oda arkadaşından dost olur mu?
Cevapla