Astrolojiden para kazanmak size çok mu itibarsiz geliyor?

Ben psikoloji okumayı çok istedim ama matematik olmadığı için bölümü tutturamadım. İnsanı anlamayı seven bir insan olarak astrolojiye yöneldim ki astroloji bir gerçektir. Ben insanların burçlarını anlıyabiliyorum. Ama sırf bu işlerle ilgileniyorum diye akrabalarımın alaycı davranışlarından bıktım. Gerçekten çok toksik memleket ya.
Astrolojiden para kazanmak size çok mu itibarsiz geliyor?
Cevapla