Patronumdan avans istemeyi düşünüyorum, açıklama yapmam gerekli mi?

Küçük ama genel de yurt dışı odaklı çalışıyoruz yani merdiven alti biryer değil 1 senedir burdayım ve çok ciddi yol katettim patron da sürekli müdüre benim hakkımda olumlu seyler söylüyormuş yani seviliyorum anlayacağınız. Para istemeye cok utanıyorum ama icralık olacağım istemezsem açıklama ne yapabilirim böyle detay da vermek istemiyorum? Direk patrona mı yoksa önce müdüre mi söylemeliyim? Ha birde geri ödeme şeklini de konuşayım mı?
Patronumdan avans istemeyi düşünüyorum, açıklama yapmam gerekli mi?
Cevapla