Ailemi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Lütfen yardım?

Ailemin maddi durumu orta. Buna rağmen iyi bir eğitim alabilmem için çalışıp beni özel okula yazdırdılar. Okuldan bir sürü eşya istiyorlar (geneli pahalı olan) onları da bir şekilde alıyorlar. Harçlık veriyorlar. Ama buna durumları müsait değil biliyorum. Sırf ben bir şeyler başarayım diye yapıyorlar. Ben de aşırı vicdan azabı çekiyorum çünkü okulda başarılı olamamaktan ve o kadar paranın çöpe gitmesinden korkuyorum. Bu korku artık strese dönüştü ve her gün okula giderken, kantinde yemek yerken, ders çalışırken stres oluyorum ve odaklanmıyorum. Stresten ağladığım bile oluyor. Onların sırf benim için borça harça girmesi kötü hissettiriyor. Lütfen sorunu nasıl çözerim vallahi hiç odaklanarak bir şey yapamıyorum, hep bu kaygıyla yaşıyorum.
Ailemi hayal kırıklığına uğratmak istemiyorum. Lütfen yardım?
Cevapla