Merhaba bir aile hekimi olanlar veya tanıdığı olanlar yazabilir mi? Aile hekimi uzmanı olmak istiyorum ama sürekli maaşları düşük deniliyor. Ortalama maaşları ne kadar yardımcı olabilecek var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Başka görüş paylaşmak isteyen yok mu
Aile hekimliği uzmanları ortalama ne kadar kazanıyor?
Allah arttırsın. Ama aile hekimlieri daha az kazanıyor. Kbb daha zor ve meşakatli. Eğitim süreleri bile farklı kbb 5 yıl aile hekimi 3 yıl eğitim alıyor. Dayınıza selamlr😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir sağlık ocağındaki tek aile hekimiyse 20 binleri bulabilir ama 8-9 bin kazananlar da var.
Teşekkürler cevabın için
15 vardır kafadan
Sanmıyorum o kadar da değil. Acilde max13-15 alındığını biliyorum
Sonuçta uzmansın dayım KBB ci 20 artı prim alıyor
Allah arttırsın. Ama aile hekimlieri daha az kazanıyor. Kbb daha zor ve meşakatli. Eğitim süreleri bile farklı kbb 5 yıl aile hekimi 3 yıl eğitim alıyor. Dayınıza selamlr😊
İşte o yüzden daha az söyledim. sen yeni mi mezun oldun yoksa pratisyenlik yaptın mı
Olmak üzereyim
Pekala yolun açık olsun