Sizce bu milli eğitim bakanı iyi mi, ne diyorsunuz bu konuda? Eğitim sistemi nereye gidiyor sizce? 
Milli eğitim bakanı


Selamlar,
Okullarda el yıkamaya sabun yokken neyinden memnun olayım Allah aşkına. AKP zihniyetinin tamamen değişmesi gerekiyor artık..
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
AKP'nin eğitimle ne alakası olur. Bu da onlardan birisi sonuçta.
Doğru 👏🏻👏🏻
Ayy inşallah yeterrrrrr
Edelim de yine o zamana kadar dinden soğutmazlarsa
Gberirlerse
Doğruu
Cevap
10Cevap
Velinin oy kaygısı ile işler yürüdükçe milli eğitimi kimse düzeltemez.
ben memnunum bedava kitap dağıtıyorlar :) 2003 den beri 10 milyar adet kitap dağıtılmış tabi 2021 de gelinen sonuç ise ortada
Bedava kitap dağıtılması mükemmel ama belli bir zaman üst sınıftakiler alt siniftakilere verseydi daha iyi olurdu. Bayağı israf oldu çünkü
Evet haklısın
Net bir fikrim yok ama kesin başarısız olur çünkü kendi hür iradesi değil emirleri yerine getirme zorunluluğunda..
kendimi bildim bileli hiçbir milli eğitim bakanından memnun değilim. ziya selçuk ilk geldiği zaman umut veriyordu ancak o da hayal kırıklığına uğrattı
AKP ve eğitim? Hiç bir şekilde yönetemezler eğitimi.
Kararlı hareketleri benim hoşuma gitti.
Kim gelirse gelsin memnun edemez
bayır aşağı gidiyo ülke gibi aynı nereye gitsin
Benim için bir şey ifade etmiyor
Bakanların bir önemi yok tek yetkili RTE.
Değilim
Değilim
Değilim
Değilim, güvenmiyorum
yok değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar