Sınıfımdakileri nasıl adam yerine koyup onlarla kaynaşabilirim?

Benden 3-5 yaş küçüklerle birlikte okuyorum. Normalde bu yaş aralığını adam yerine koyamıyorum. Biraz ön yargılarım var. Bir yandan da içimdeki ses " ön yargılarını boş ver, akıl yaşta değil baştadır, onları tanımaya çalış, kafa uyumu yakaladıklarınla arkadaşlık vb kur" diyor

*uzaktan kendini beğenmiş bir ıssız adam gibi görünüyorum :/
Sınıfımdakileri nasıl adam yerine koyup onlarla kaynaşabilirim?
Cevapla