Sınıfınızla nasıl sosyelleşiyorsunuz?

Anlamıyorum nasıl bir anda kaynaştıklarını anlamıyorum ne muhabbeti döndürdük lerini anlamıyorum. Arkadaş edinemedim sadece birkaç kişiyle konuşuyorum. Beni pek sevmiyorlarmış gibi geliyor dışardan çok saf canım görünüyorum belkide öyleyim.
Sınıfınızla nasıl sosyelleşiyorsunuz?
Cevapla