Covid-19 a yakalananlar okulda yok yazılmalımı?

Covid-19 a yakalandım 12. Sınıf öğrencisiyim izinli raporlu görünmem yerine yok yazılıyorum okulda Sizce de yanlış değil mi bu 8 gün yok yazıldım Tamam hadi neyse 5 gün okula gidemedim hastaydım Hatta test yaptırdım negatif çıktı ama 3 gün yani Yok yazılma mam lazım Çünkü ben beş gün gittim test yaptırdım pozitif çıktı temaslı olduğum için 4 gün geçmesi gerekiyormuş meğersem sonra hocaya söyledim Tamam dedi bana Hatta dedi ki ikinci testi yaptırmak zorundasın ki senin raporlu yazalım yani Bu ne şimdi Ben anlamadım
Covid-19 a yakalananlar okulda yok yazılmalımı?
Cevapla