Covid-19 yüzünden online mezun olmak nasıl bir duygu?

Arkadaş Covid-19 yüzünden çoğu kişi online mezun olup kep atamadı. Bu sizce nasıl bir duygu? Online mezun olmak iyi mi kötü mü?
Covid-19 yüzünden online mezun olmak nasıl bir duygu?
Cevapla