Erkek kardeşim üniversite için yarın başka şehire gidiyor. Bu kadar üzülmem normal mi?

Kardeşim farklı bir şehirde üniversite kazandı. Yarın onu yurda yerleştirmek için yola çıkacaklar. Ben iş yerimden izin alamadığım için gidemiyorum. Gidemiyor olmak daha da üzüyor beni. Açıkçası çok korkuyorum onun için ve sürekli bir arada olamayacağımız için de üzülüyorum. Ağlamamaya çalışıyorum çünkü başlarsam durmayacak biliyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Babam da ona karşı hiç ilgili değil. Geçenlerde yurda kayıt olmaya giderlerken kardeşime bir sürü bağırmış, ben yine gidememiştim çalıştığım için. Akşam ona dedim ki, kardeşim bağırıp sesini yükseltme sakın, aklımı sizde bırakma. Ne kadar etkili oldum, orası meçhul...
Erkek kardeşim üniversite için yarın başka şehire gidiyor. Bu kadar üzülmem normal mi?
Cevapla