Fonksiyonlar neden bu kadar zor. Hiç bir şey anlayamıyorum Ne yapacağım abi ben
Fonksiyonlar neden bu kadar zor?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Merhabalar bir konunun zorluğu ya da kolaylığı diye bir şey yoktur aslında. O konuya vermen gereken emek daha fazla ya da daha azdır diye bir şey vardır. Örnek verecek olursam Fonksiyonlar sana zor gelebilir fakat bir başka kişiye o konu çok kolay gelebilir. O fonksiyonlara 6 saat ayırıp rahatlıkla anlayabilirken sen daha fazla zaman ayırıp anlayabilirsin. Ama onu lütfen zor diye ötekileştirme. Çünkü hayatında hedeflerin varsa bazı zorluklardan kaçmamak gerekiyor. Şimdi gel gelelim fonksiyonları nasıl anlayacaksın ve onu nasıl halledeceksin. Maddeler halinde anlatacağım. Bu maddelere uyarsan halledersin 🌸 • Senden her şeyi kenara bırakıp konuyu tekrar dinlemeni ve küçük notlar tutup formüller tutmanı rica ediyorum. Daha sonra dinlenip bu notları tekrar etmeni istiyorum. 👍🏻 • Ve şimdi de o konuyla ilgili kolay bir kaynaktan soru çözmeni istiyorum ama formüllere bakarak. Çözemediğin soruları kesip , bir kağıda çözümünü yazıp sorunun arkasına çözümünü yapıştırmanı ve bunu bir kutunun ya da kavanozun içine koymanı rica ediyorum. • Ve tabi sıra orta dereceli bir kaynak çözmek de aynı işlemi bunun içinde yapmanı istiyorum. ✨ • Eğer testler de çok yanlışın çıkıyorsa bil ki o konuyu hâlâ anlamamışsın. İşte o zaman anlayana kadar soru çözüm videoları izlemeni istiyorum. Böylelikle genel soruların mantığını daha iyi kavrayacaksın. •Ve artık konuyu kavradıktan sonra Zor düzey kaynakla ilerletmeyi ve denemeler de de bu konunun üzerinde durmayı unutma. • Kavanozda Yapamadığın soruları biriktirmekle ilgili bir şey daha söyleyeceğim. Her hafta ya da tekrar günlerinde o soruları tekrar çözmeye çalış. Çözemediğin soru olursa kutunun içinde kalsın tekrar bakacaksın. Ama çözdüklerini kutunun içinden çıkarabilirsin. Bunu bir döngü şekline getir. Böylelikle hiç çözemediğin soru kalmayacak 💮💮 İyi çalışmalar.
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
çok güzel anlatmışsın. eline emeğine sağlık. deneyeceğim bunu. temelim zayıf meslek liseli çıkışlıyım çarpım tablosunu bilmem. teşekkürler
Zor değil aslında diyeceğim çok itici bir şekilde ama gerçekten bir kez temeli oturtursan çok zevkli gelecektir.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
yok efenim ne iticiliği estafurullah öyle olduğunu düşünüyorsanız öyledir. mecbur yös'ten giricez sınava başka çaresi kalmadı. yukardaki bayanın önerisine bakacağım
biliyorum ama işte dershaneye gidiyorum bırakamam da. para vermedim gerçi ama temel yok zaten bende çarpım tablosunu bile ezbere bilmem hocalar çok hızlı anlatıyor ne b*k yicem intihar mı edeyim illa
En İyi Cevaplar