AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Ben bırakmazdım. Keşke bu konuları daha açık bir şekilde konuşup anlaşıp öyle evlenseydin:-)
Evlilikte önemli ama bir insan emeğini beklememesi lazım sonuçta gelecek meslek önemli
Eğitimini tamamla. Yaşında çok genç. Yaşın ilerledikçe zorlaşır. Eşin kıskanmış galiba
Dondurmam.
Sen kendi hayatına bak. Başkasını dinleme.
Ne yapmak istiyorsan onu yap.
öğrenciyken evlenmem bi kere, öyle bir şey olsa bile direkt boşanırım
Dondurman için sağlam gerekçe olsun. Sadece istemiyorum demekle olmuyor.
eşinide götür... gerekiyorsa iş bul, part time çalış...
Ben de üniversiteye başladım ama üniversiteden çok her şeye benziyor. Genelev havası var. Bırakırdım ya da başka bir yere geçerdim. Bir kız grubu var sınıf da, bir tanesi dışında hepsi iyi ama kötü olan aklını celiyor hepsinin.
Yaşım 19 bu arada
Hangi üni
Genelev mi adres versene 🤣
Benim üniversitede ortamı kötü av Avcı ortamı var
Tutan tuttuğunu mu si.. yor yoksa?
Adres ver sen o ünive gidecem ben güzel avlarım ağ atarım aynı anda 7 kişi avlarım 🥰 gurup güzel olur.
Sen ne abaza adamsin korkutma milleti
Peak şaka yaptık ağa sende ayol 😔
Kesinlikle dondurma. Senin gelecegin oldugu icin bazi kararlari kendin ver. Sana guvenmeyi ogrensin ama sende o guveni bosa cikarma.
Geleceğinden vazgeçme derim. İnsanlar gelir gider ama zamanı döndüremezsin
ya o senin okul hayatın bırakma tabiki bitir okulunu
Benim eşim olsaydı ne emrederse yapardım kadın evin hükümdarı olmalı
Giderdim cünkü üni hayatı 1 kez yasaniyor , gitmelisin.
Boşardım ayıyı, bir saniye bile düşünmezdim. Bencil herif.
Kimse için eğitimini erteleme, güvensizliğini başka şeylerle örtüyor.
Çocukluğu bıraksın gerçeklere dönsün senin bir "hayatın" var, en büyük gerçek bu.
üniversiteyi bitirmeden evlenmem asla çok erken daha
Valla eşimi bırakırım okulumu bırakmam. Saçmaladı bu erkekler iyice. Abarttılar kıskançlığın dozunu.
mantıklı açıklaması varsa olabilir ama hani bir an önce bitirip hayata atılmak daha mantıklı
Donduracak kadar deli değilim. Eğitimime karışacak insanın hayatıma yeri yok.
Evlendiğinde senjn üniversite okuduğunu biliyordu istemiyordursa evlenmezdir. Eğer gerçekten üniversitesini istiyorsan o zaman sana güvenmeli. Ben her zaman derim. Bana saygın güvenin yoksa kapı açık. Ben olsam tabikde üniversiteye giderim.
Hayır asla ulan o kim oluyor ben onun kölesi miyim hele de şöyle yok eşim bunu istemiyor yok sevgilim şunu istemiyor diyen kadınlara ayar oluyorum ulan nesiniz onun kölesi misiniz siz
Asla dondurma ileride birinin eline bakmadan kendi paranı harcamak ayaklarının üzerinde durmak istiyosan asla yapma şimdi üzülürsün belki ama ileride çok rahat edersin
Erkekler okumuş kadın istemez rahat aldata bilmek ve ezmek için. boş ver eşini oku lütfen yoksa çok pişman olacaksın
Işte bu yüzden önce okuyup mesleğini eline alıp daha sonra evlenmek gerek.
4 sene daha dayanamazdık 1 sene zor dayandım wjdjcnamw
Hemen ne diye evlendin ki önce üniversiteni okuyup bitirseydin
Geç bile kaldım 18 olunca direkt evlenecektim normalde eşimin ünisi bittince evlendik daha niye bekliyim ki
Senin üni okuduğunu biliyordu birgün kısıtlamaların kalkacagını ve seninde okuluna gidecegini de biliyordu. Sorun neymiş. Bırakma asla.
Ben senin yerinde olsam istediği kadar eşim olsun dondurmazdım sonuçta bu senin kariyerin ve eşin seni gerçekten düşünüyorsa sana bu konuda destek olmalı arkanda durmalı
Bence bu senin eğitimin ve dondurursan hemen öğrenebilecek olduğun tüm bilgileri ertelemiş olacaksın. Belki daha çabuk mezun olacakken. Gereksiz bi kıskançlık
Benim fikrine gelecek olursak hayır tabii ki dondurmam.
Sana da akıl vermek gibi olmasın canım ama neden senin dondurmanı istiyor birkaç yıl daha bekleyemiyor mu seven insan beklemeli bekler...
Eşim benden böyle bir şey istemez bence. Okuyup meslek sahibi olup, eve para götürmek gerek.
Yaptığı çok yanlış neden okulunu değiştirmeni istiyor ki, sanki bahane uyduruyor
Dondurma seni kabul ediyorsa olduğun gibi arkadaşlarınla kabul etsin
Yaş kaç arkadaşım ya?
Oku mesleğini eline al. Dinleme onu
Bence dinleme aynı durumda olsaydı o seni dinler miydi? Hayallerini bırakma
Sana güvenmedikten sonra hangi üniversiteye gittiğinin bir önemi yok bence
Kimse için geleceğinden vazgecme ne malum ki ayrilmayacaginiz nolursa olsun bir kadının her zaman elinde meslegi kendi ayaklarinda durmasi lazim.
Ayrılırdım. Eşin senin okuma hakkına, arkadaşlarına, özel hayatına karışabilecek biri değil. Onunla konuş ve çöz bu durumu. Olmuyorsa da bırak.
O kim ki hayatımı onun istekleri üzerine yaşayacağım.
Diploman ve mesleğin seni hiçbir zaman bırakmaz bunu düşünerek hareket et
Mimarlıktan bahsediyoruz şaka mısın? Asla bırakma buraya kadar gelmişsin her kararında yanında olması sana destek çıkması gerekir
Ne desek boş çünkü eşinle senin aranda yani bence dinle onun sözünü ya da anlatabiliyorsan konuş onunla belki ikna olur 😊
Onun boyle birsey demeye hakki yok. Sana destek olacagi yerde kostek oluyor. Seninle guru duymali evliligi ve okulu bir arada yurutuyorsun.
Seni her alanda kısıtlayan biriyle olmak istiyor musun
Arkama bakmadan giderdim, sen durumdan hoşnutsan desteklemekten başka bir şey söylemek düşmez
Asla. Karışamaz sana bu konuda. Kimse kimsenin eğitim hakkını elinden alamaz
Bence dondurma yarın ne olacağı belli değil bir meslegi olmali hele ki kadinlarin
Eşinden ibaret değilsin o kadar çalışıp kazanmışsın yazık etme
Egıtım sart bence hıc bısey ukte kalmaması lazım ıcınde
Onu dondurur üniversiteye devam ederdim
Sadece bir şey sorucam
Mal mısın?
Okuluma giderdim asla kendi hayatından ödün verme
Osmanlıcılı bir kıskanç erkek eksilemiş erkek demeye bile utandım şu an
Geçmiş olsun yazik olmuş gençliğine El Fatiha...
Hangi üniversite öğrencissiniz?
boş ver sen eğitim şart bence gitmelisin
Eşimi dondurururdum onun yerine
Okurken evlenmek nedir ya
Salla eşini okumaya devam ke
Aynı seyi onun çalıştığı işi için yap :)
Arada olunacak bir durum yok. Eşinin talebi saçma.