2020 yılının bahar ayından beri Üniversiteler Uzaktan eğitim yapıyor, 2020-2021 eğitim yılıda tamamen uzaktan eğitim ile geçti ve artık 2021-2022 eğitim yılıda tamamen uzaktan eğitim sinyalleri veriyor, Daha önceki sorularımın detayında 2021-2022 eğitim yılına kadar yani 2022 nin yaz ayına kadar uzaktan eğitim olacağını tahmin ediyordum Gündeme bakılırsa Bazı Üniversiteler ilk 3 hafta uzaktan eğitim kararı aldılar,
Üniversiteler yeniden tamamen uzaktan eğitime geçer mi?
Kasım ayında net kapanacak. Kapanmayacak diyenler neyinize güveniyorsunuz Twitter da gündemi takip etmiyor musunuz en son gelen bakanın yüzünden düşen bin parça adam kapanmayacak dedi ama oda ne yapacağını bilmiyor araştırın birazcık vakalar yükseliyormuş kimse aşı olmuyor kapanacak net. Buraya adımı yazıyorum ne dersem bu zamana kadar çıktı.
az kaldı sabır et :) şimdi yeni hastalık varyantı vakaları ciddi sayıya ulaşırsa en kötü kapanmaları kış ortası görürüz ve 2022 nin sonuna kadar en kötü salgın vakalarını göreceğiz
aslında uzaktan eğitim kalıcı hale getirilmeli ekol olmalı, online eğitim yakın gelecekte zaten olacak bill gatesin microsoft da yeni projelerinde herkes evinden eğitim ve iş imkanlarına sahip olacak kalabalık sokaklar yerine daha aktif ve sanal bir dünya gelebilir
geçecek emin ol yazdı dersin kapanmayız artık diyorlar elleri mahkum yeni dünya sisteminden bağımsız hareket edemeyiz, :) çünkü 2020 de KS de sorularımın detayında 2022 nin sonuna kadar uzaktan eğitim olacak dedim olacakta bu yazımıda kaydet bir yere dedi dersin ama daha bişe görmedik :) 2022 gelsin o zaman kıyamet kopacak
sen öyle de bakalım çünkü 2020 de biri senin gibi bana böyle demişti rumuzu bulsam bu günleri suratına etiketlerdim :) salgın 2022 de yeni hastalık varyantları ile gelecek aşılar da etki etmeyebilir ama ben iki doz aşımı oldum yine de
birkaç sene sonra zaten yeni dünya düzenin de herkes alışverişini evinden, eğitimini evinden yapacak online sınıflar da eğitim alınabilir ekol hale getirilebilir, evinden iş toplantıları olabilir herkes dışarı çıkmak zorunda değil öyle bir düzel oluşturulmaya çalışılıyor
Eee saftirik madem yeni duzen geleceğini düşünuyorsun o halde niye aşı oldun onların sistemine köle oldun? Bu nasıl bir deneklik lan 😂😂 @serdaryildirim5631
@Diibindibii baktım da daha çocuksun önce bir büyüklerin ile nasıl konuşulur onu öğren sana mı soracağım aşı olup olmayacağımı bide lan diyor bak sen şu birey ☺️
Beni eleştirebilirsin benim de kendimce bildiğim birşeyler var bende 46 yaşında adamla eleştirel tartışmaya girdim burada ama adama lan lun demedim derken ağzım dilime karışır
En İyi Cevaplar