İşe başladım, hala belgelerim yapılmadı. Sebebi nedir sizce?

İlk 2 gün denemedeydim. 2 gün sonunda alındın dediler. Belgelerimi ne zaman yapacağım diye sordum, pazartesi konuşuruz dediler. Cuma günüde whatsapptan yazacağım ben sana dediler ama yazmadılar.
9 gündür ben sigortasız ve kadrosuz çalısıyorum. Amaçları ne?
İşe başladım, hala belgelerim yapılmadı. Sebebi nedir sizce?
Cevapla