AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kyk nın sitesinden izin al. Aileye niye haber gitsin reşitsin yavvv
Özel yurtlarda mesaj gidiyor izin alındığında devlette böyle olmasına şaşırdım
Evet öyle. Gitmemeli zaten çocuk değil okuyanlar.
Bencede oyle yapcak olan yapiyo her turlu mesela ben bi kac defa yalan soyledim
Yani illaki öyle oluyor.
KYK da izin alman için kyk sitesinden alman lazım galiba
Izin alınca aileyi arıyolar mı yoksa mesaj mı atıyolar
Yoo be kimsenin haberi olmaz ne için gidicen sevgilinin yanına ah ulan bi bizim sevgilimiz yok
Bnmle tatile gitmek istiyor
Ailem sıkı olduğu için 2 senedir hiç gidemedik beraber
Nereye gitceksiniz ki bu arada yurdun nerede
İzmir'e yurdumu boş ver
İli söyleyecektin ya sadece tamam izin alman yeterli ama aldığım izin kadar kal yoksa aileni ararlar valla
tamam allah korusun şimdi değil de bi ay sonra falan olucak zaten uzun kalmaya cesaret edemem
Tatil diyorsun uzun kalmam diyorsun sevgilinin zoruyla iş yapma bence Hem o seni cinsellik için istiyor olabilir
Tatil dedigim 2 günlük falan daha fazla cesaret edemem
Zaten uzun süredir beraberiz cinsellik ayri
Konu ama zaten hep hayali benle tatile gitmek uzun süre kalamayacağın için mecbur
Ailenin sevgilin olduğundan haberi yok mu ya
Var
Sıkı bir ailem var izin vermiyo maalesef
Muhafazakar aile yani
Evet kız arkadaşlarıma bile göndermiyolar evde erkek vardır güvenemem bir zarar gelir diye bende mevbur okul zamanı kaçıyom işte
Peki özel depilze kapalı mısın sen
Açığım
O konuda bi zarar gelir diye istemiyolar gitme giderim ama kalmalı izin vermiyolar
İyi zorla kapatmamışlar seni şanslıymışsın çevremde var zorla kapatılan
Ailen sana güvenmiyor mu arkadaşının evine göndermiyorlar erkek vardır diye e sen bir şey yapmaz san ne olacak demek ki sanada güvenmiyor lar
Yok güveniyolar ama kalmalı izin vermiyolar tecavüz falan olur diye heralde
Oha arkadaşının evinde kims sana tecavüz edecek etse arkadaşına eder zaten sapıksa
Bende bi kere annemin ağzını yokladım benle en büyük hayali tatile gitmekmiş dedim ateşle barut yanyana durmaz dedi şimdi onunla hiç kalmadım sanıyo bişey yapıcak sanıyo tabi bende gülüyom espri yapmış gibi ama hiç oralı olmuyor
Peki hiç cinsellik yaşadın mı kaç yıldır birliktesiniz
2 yıldır yaşadım ama ilişki değil yani
Sakarya'da mı okuyorsun
Hayır o nerden çıktı ki
Sadece sevişme falan yani ileride gitmek istor musun peki
Hayır bu kadarı yetiyr
Aşağı da Marmara bölgesi demişsin dedim orada en popüler okul sakarya
Çocuk zorlarsa ayrılır mısın ondan
Gerçekten bilgine hayran kaldm 😁😁
Ciddi misin
Bilmiyorm hiç düşünmedim ben bazen ben istemedigim icin yapmadın diyorm o da yapsam yaparım ama yapmadım bunca zaman diyor
Yani istese afedersin tecavüz edecek öyle mi püh onun kalıbına
Öyle bişey allah korusun çok korkarm zaten bunu biliyor
İlk defa birisiyle burada uzun sohbet ettim kimse normalde cevap vermiyor ya da verseler bile tersliyorlsr teşekküer ederim can sıkıntısı soruyoruz iite
İnşallah korktuğun başına gelwmz ne diyim bu devirde kimseye güven olmaz alır alkolü vala yapar mı yapar
Hm snladm
Alkol aldı bi kez ama daha fazla ikram edildiğinde istemedi beraber olmadan öncede alsaydım kendimi tutamazdım o yüzden daha fazla almadım dedi
Öyle bişey olursa büyük ihtimal not yazıp intihar ederim
Ya abi bu çocuk böyle diyorsa vardır altında bir yeniği sen buna nsısl güveniyorsun
Çok defa birlikteliğimiz oldu
Ya valla olan sana olur intihar etme tabi ki canından olma ama hayatın kayar yani net
Çok duygusal biriyim kaldırabilceğimi düşünmüyorum o bi kaç kez yapıyım mı dedi ama yok dedim
Ama hiç seks olamdı yani
Olmadı
Normalde bazı kızlar var bir sürü erkekle yatıyor kalkıyor sen yine iyisin gururu olmalı bir insanın değil mi
Yok tabiki o ilk her anlmda
Nerede tanıştınız çocukla
Lisede
Lise aşkın he yani iyi ayrılmazsınız umarım bu arada yurtta mısın şu an da
Evt yurttaym
Yurtta kalmak zor ya ben 6 ay falan kaldım KYK yurdunda 2000 kişilikti abi ne wi fisi düzgün çekiyor ne yemekleri iyi odada sigara içirtmiyorlar bizim yurt otel gibiydi Allah var her şey vardı odada lavobo WC ama oda arkadaşlarımda kötüydü 6 ay dayandım çıktım
Bakalım şimdi daha bellimolmz biraz daha zaman geçsinde
Ne kadar oldu yurtta
Daha yeni geldim 2 gun oldu
Aaa daha yeniymişsin benim ilk günlerim aklıma geldi de ne zordu o günler aileden ayrılmak şehrinden ayrılmak
Bn geçen sene öğrenci apartindaydım çok memnundum çık öğlenceli geçiyodu
Bu sene kyk parası az diye başvurdum
Annem başvur dedi şansımada çıktı
Apartlar pahalı ya özel güzel ama çok pahalı
Hayırlısı olsun ne okuyorsun
Evet yemek falan yapıyom mutfakta muhabbet falan eğlenceli oluyo sabahlara kadar uyumazdık ama onlar mezun oldular bende bari yurda başvurayım dedim işte
Alkol sigara kullanıyor musun
ULİ
Yok kullanmıyorm ikisinide benim bunyem zayıf erkek arkadaşımda içtirmiyor dokunur diye
Bizim arkadaşda okuyor o bölümü güzel bölüm diyordu
Evt memnunum
İyi daha iyi senin sağlığın için hiç başlama zaten
Valla güzel dertleştik iyi oldu arkadaşımla kavga ettim kaç gündür kendime gelemiyordum biraz için açıldı insan yalnız hissediyor ya
Evet 3 defa yalnızca denedim çok az sadece mutlu etti bi kere moralım çok bozuktu votka al dedim almış güya bardağa koydu votkadan çok enerji içeceği koymuş hem tadı kötüydü hem mutlu bile olmadım bari günahs girdiğime değseydi sözde beni kandirdi
Yani votkayı tadıyla içemedin he
Ben zaten 2 parmak içeyim mutlu olmama yeterli en
Niye uyumadın bu saate kadar
Şimdi yarın neden uyumadın diye kızcak bana uykusuz olucna huysuz olurumda
İşte niye uyumadın hala 😀
canım istemiyo ama artk uyumam lazım saat çok geç olmuş
Bende çok huysuz olurum evet
Tamam ismini bilmediğim ama iyi anlaştığım kişi iyi geceler sana
İyi geceler iyi uykular:)
Teşekkürler
Hesabım açık dertleşmek falan istersen yazabilirsin
Gözlerim acıyo uykusuzluktan
Hala ıyumadın mı sen bende valla 5 saat anca uyudum başım ağrıyor
Ben senden sonra uyudum 10 da kalkım yeniden uyumuşum 11 de 2 bucukta uyandım çok uykum vardı
Ben uyuyamadım biliyor musun
Aaaa kaça kadar ayakta durdun neden uyuyamadın ama olsun ben senin yerinede uyurum benim biraz boğazım açıyo sesim cızırtılı cıkıyo
4 saatlik uykuyla duruyorum uyandım telefona daldım daha da uyuyamadım ama hala uykum var sen uyu benim yerime
Şimdi namaz klcam benide sevgilim uyandırdı dahafa uyumadım 2,5dan sonra
ALLAH KABUL ETSİN KARDEŞİM UYU BENCE BEN UYANINCA BİNDAHA UYUYAMIYANLARDANIM
Alışkanlık o bi kaç defa uyursan alışırsın şu an uykum yok gelirse uyurum cnmda uyumak istemiyo hiç
Ya biz hep böyle yorumda mı konuşacağız bana mesaj atsana yani cinsellik konusuna girmem öyle sohbet ederiz sadece
tamam yzdm o zmn
Hangi şehirdesin? sevgilin nerede?
Ben il dışında okuyorum o memleketimde
o gelsin gündüz sevişin
Uyumak güzel oluyo ya
He öyle oluyor. Sevişince uyumak güzel
Evetttt
Ah bende özledim öyle şeyleri
Nicin
Sevişmeyi öpmeyi yalamayı özledim.
Ben romantizmciyim sarilip uyumak baska oluyorr
Bende öyleyim. ama saatlerce sevişmek öpüşmek lazım. Mum ışığında. sabaha karşı uyumak lazım
Vallahi horul horul uyuyoz max 3 te😂😂😂
iş yok sevgilinde. öyle romantizmmi olur
Saat olarak 3
O gözünü kapattığı gibi uyur ilişki olmuyor bizde
İlişki olmasa da öpüşmek dokunmak sarılmak çok güzel. her zerreni küçük küçük öpmek dokunmak harika olur
O istiyor ama ben istemiyorm
İlişkiye girmeyin zaten. Ama sevişmek güzel
Evet bencede bana yetiyor
yalamak istiyor mu
Tabikide
sen istemiyormusun?
Istiyorm ama araba rahat olmuyor bi yere de gidemiyoruz memlekette oldğum için anca yurda gitmeme kaldı o yüzde
Sen hangi şehirdesin
boş ver
Söyle. Kimseye söylemem ben :) tkp et ya da
Yo neden söyliyim ne fark eder ki ama marmara bölgesinde oldğ söyleyebilirim anca
:) tamam. Kızma. Mutluluklar diliyorum size. iyi geceler
tamam sağol iyi geceler abi
Ailen bilmez haberleri olmaz
Nasıl yapıcm işte
Kyknın sitesinden alıyorsun internetten
Izin alınca aileyi arıyolar mı yoksa mesaj mı atıyolar
Hayır tatlım 18 yaşını geçtiğin için aileni aramazlar sen kendinden sorumlusun
Bizim özel yurtta mesaj atılıyodu ama izin alındığında devlette öyle olduğuna emin misin
Evet kaldım devlette özel yurtlar saçmalık zaten
Cok mutlu olurum öyleyseee
Rahat olll bu yollardan geçtim ben de ahhshshs