23 yaşındayım üniyi ürgüpte okudum kayseriye 1 saat yakın olmasına rağmen beni 1 gün kalmaya bile göndermiyorlar bütün arkadaşlarım orada gitme ayda 1 gün olsun vakit geçirmek istiyorum ama çok katı bi ailem olmamasına rağmen çok uğraştırıyorlar şu an tek isteğim 1 günlük o yılbaşı gecesi arkadaşlarımla olmak evde olacağız zaten öyle Bi şey demeliyim ki hayır diyemesinler en son 1 ay önce gittim oradaki arkadaşlarımı da tanıyorlar hep ben gidiyorum demesinler diye onlar da geldi bize ne yapmam gerekiyor koskoca bir ayda 1 gün istiyorum onlardan bildiğim bir yer evde durmak istemiyorum ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Kutlama yapmıycaz zaten hep birlikte oturalım diye ayarladık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bence aileni al karşına konuş neden izin vermesinler yanlış bir şey yapmıyorsun ki
Bende öyle düşünüyorum bence verirler hem bildikleri bi yer doğru cümleleri bulmak lazım
Tabiki ailene doğruyu söyle emin ol izin verirler
Sürekli isteyen biri değilim Bayadır da konusunu açmadım ben yalan söylemek istemiyorum madem doğru söyle izin veririz dediniz ben 1 gün arkadaşımla olmak istiyorum bildiğiniz bi yer evde olucaz zaten çok sıkıldım 1 gün için kırmayın desem bu olur mu
Olur tabiki emin ol kirmazlar sürekli yaptığın birsey değilmiş
İlkdefa bir şey istemissin önce annenle başla konuşmaya en son baba 😂
Yok ilk defa istemedim ama Ürgüp konusunda annem daha katı
Ben üniversite bitse bile bağımı koparmıycam dedim en son 1 ya önce gittim o da mecburiyetten
Baban ozaman şansını dene
Namuslu bir aile izin vermez. Ne yapmaya gittiğin belli.
ben böyle birseye izin vermem
benim ailemde öyle hic bisey izin vermez ayni yastayiz
Ee gidebildinn mi merak ettim. Benim ailemde çok katıydı. Bütün partilere gidemedim
pek izin verecek gibi değiller..
Ailen: İzin mizin yok sana, kız dizini otur.
Ciddi ciddi soruyorum ama böyle hiç demediler
Kaç yaşına gelmişsin onlardan izin alma
Veemezler
Bence doğru bi konuşmayla verirler
Vermezzleeerr
Hep bi umut vardır
Yılbaşına kadar her 2 3 günde bir sitem ederek söylersenn.. "Toplanip bi kahve içicez zaten evden çikamiyoruz, sanki napicaz, bunu bile fazla goruyosunuz bana vb gibi gibi" en son illallah edip izin verebilirler.. denenmiş onaylanmiştir 🤣😉🤭
boş ver tek kaç
Yılbaşı gereksiz bence
Harbi olm ne anliyolar bende sevmiom
Kutlama yok zaten evde durmayı sevmiyorum neresi gereksiz
Arkadaşlarımla içtiğim bi kahve bile iyi hissettiriyor bana
napim
Hayır içip sıçıp ortalığı dagitmaktan yeni yıla giriyoruz diye yapılan harcamalardan kutlamalar gereksiz geliyor
Düzgünce bişey soruyoz verdiğin cevaba bak bişey düşünüyorsan yazma
Ne bana mi diyorsun
Sakin lan
Ne oluyor mq
Harcama falan yok ki içme de yok insanlar normal bir şekilde oturup sohbet ederek de vakit geçirebiliyo masraf yapmak istesem dışarı çıkmak eğlenmek için izin isterdim
Tamam ne yapıyorsan yap ben görüşümü dedim
Git bilet al enayi gibi amorti çıkmasını izle 😂😂
Bizene bro
kavga cikti olum
İşte enayi gibi oturup evde izlemek istemiyom arkadaşlarımla olmak istiyorum
Kadın arkadaş sağolsun karıştırdı ortalığı madem bize ne napim diyon yazma
Tamam arkadaslarinla okeye dön
Abi napalım arkadaşlarini anladik arkadaşin var
O kim bende anlamadım don lastikten fırlar gibi girdi araya
@Sananeismimden42 troll musun evladim sen
Muhatabım @burkibeey
@meleke99 evet o benim müstakbel nikahlı karım 😂😂
Evet evet başka türlü avukatlık yapamazdı
@meleke99 karicimm bize gidelim mi yılbaşı gecesi
Yok kocacım ben evliyim 😂
Noluyo lan🤣🤣
@Sananeismimden42 sen gidince daha iyi oldu bak gelmeee
@meleke99 tamam gel benimle evlen
Sana gece nikah kıyarım
@burkibeey komik mii
@meleke99 napim apla
@meleke99 sen kimsen
Lan 31 yorum oldu bozmayin😂
@Sananeismimden42 sen bi susss
@burkibeey napıcan
@meleke99 seni nikahlı karım yapicam yılbaşı gecesi 😂