Yılbaşında arkadaşlarımla şehir dışına çıkmak için ailemden nasıl izin alabilirim?

23 yaşındayım üniyi ürgüpte okudum kayseriye 1 saat yakın olmasına rağmen beni 1 gün kalmaya bile göndermiyorlar bütün arkadaşlarım orada gitme ayda 1 gün olsun vakit geçirmek istiyorum ama çok katı bi ailem olmamasına rağmen çok uğraştırıyorlar şu an tek isteğim 1 günlük o yılbaşı gecesi arkadaşlarımla olmak evde olacağız zaten öyle Bi şey demeliyim ki hayır diyemesinler en son 1 ay önce gittim oradaki arkadaşlarımı da tanıyorlar hep ben gidiyorum demesinler diye onlar da geldi bize ne yapmam gerekiyor koskoca bir ayda 1 gün istiyorum onlardan bildiğim bir yer evde durmak istemiyorum ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Kutlama yapmıycaz zaten hep birlikte oturalım diye ayarladık
Yılbaşında arkadaşlarımla şehir dışına çıkmak için ailemden nasıl izin alabilirim?
Cevapla