Ailesi yanında baskıyla büyüyenler üniversitede kendini cennette gibi hissediyor. İyi aileye denk gelenler içinse pek o kadar artısı olduğunu sanmıyorum. Yurt vb köşesinde sürünüp daha da kötü etkilenirler
üniversite sadece eğtim ve öğretim değil. yurt dışı dahil bir çok insanın geldiği bir yer, o insanlar ile konuşma ve tanışma şansınız oluyor , vizyonunuz gelişiyor , bazı şeyleri daha iyi anlıyorsunuz. aynı yerde bir çok farkli insan görüyorsun. aklını kullanırsan bedava ingilizce de öğrenirsin.
Gailesiz yasadigin ekmek elden su golden beslendigin tek derdinin derslerini gecmenin oldugu senin gibi onlarca kafa dengi arkadasinla dolu bi ortam. Yetmez mi😀😀