Yetiştirilmek üzere muhabir” ilanı var. Sizce mantıklı mı?

Ben yeni grafikerim ama böyle bi ilan gördüm hep hayalimdi seslendirme vs haberle ilgili bir iş. Lisede staj yaparken grafik tasarımın dışında haber deşifrelerini hazırlardım ve sitelere haber girişi yapardım. üniversite stajımda da belediyenin basın-yayın bölümünde olduğu için orada da haber’in içindeydim az çok. Acaba böyle bişeyi denesem mi en azından bi görüşsem mi şartları neler? (Ayrıca aşina olduğumdan ve kendi mesleğimin de yani grafik tasarımın da geçerli meslek olması durumundan acaba bu işte şansım olabilir mi?)
Yetiştirilmek üzere muhabir” ilanı var. Sizce mantıklı mı?
Cevapla