Yaşım 19 sizce ne yapmalı?
Okumak
Girişimci olmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İyi bir fikire sahipsen girişimcilik derim ama ne olursa olsun okulunu okumasan bile kendini eğitmen gerek girişimcilik bir karakterdir ama onu nasıl kullanacağını bilmezsen tökezlediğinde kendini pes etmiş ve vasıfsız bulabilirsin
Cevap
0Cevap
Her ikisini gerçekleştirebilmek elbette eğer imkanlar el veriyor ise.
Okuyup girişimci olmak.
Her ikiside.
Değil. Okumak ufuk açıcı bir şey. Parayı işlemeyi biliyorsan şirket başında durup daha çok yoğunlaşırsın bir yandan da derslerine bakarsın üniversite bitirmek zor bir şey değil zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?