Ah ahh yurda gizli gizli çantada şişe şişe alkol soktuğumuz zamanlar canlandı gözümde😂 Kyk iyidir ya süper dostluklar kurar eğlenceli zamanlar geçirirsiniz. Kapağı atabilenleri tebrik ederim, yedekler için kolay gelsin bekleme süresi uzun olmaz umarım
Kyk çıktı son sene olduğu için evle falan uğraşmak istemedim. Bizim burdaki yurt rahat zaten 3 kişilik odalarda genelde 2 kişi kalıyor. Kyk olmasa okulun karşısındaki apartlar vs 750 -850₺ paralar isteniyor. Fiyat performans olarak iyi olduğunu düşünüyorum. Zamlı hali bile dışarıda konaklamadan ucuz
@ali09876 İstanbul da zor kardeşim kıtalara çok yüksek ama araştırmak lazım Çanakkale ilçesinde bile 700-800₺ İstanbul'da daha pahalıya mal olur. Ama araştırma yap sınıf grubuna yaz ev arkadaşı arayan ya da apart bilen var mı diye hangi üniversite senin
Ya allah askina bana 3. tip çıktı hapisane gibi bir yer bildiğin. Eşyalarimi nere koycam aw yaaaaaaaaaaaaa. Nasil olsa fakirler anlamazlar iyiyi kotuyu diye ebesininkine vermişler neyse en azindan okula 5 dk
8 kişilik odada kaldım. basta zor oluyor alışması ama sonra çok iyi dostluklar kazanıyorsun ve hep o ortamı arıyorsun.. nerde o günler ver.. o terasta az mı çay içtik.. şimdiden hayırlısı olsun bebissss
Hayır Çünkü Yasal olarak KYK da barınma hakkımız bulunmamaktadır ben başvurmak istedim sistem kabul etmedi lakin z- kuşağı çocuklara üzülüyorum KYK çıksa da pek makül bir fiyat yok %20 zamlı ücreti herkesin vereceği para değil
Yok ya nerde cıktı yedekte kalmış yedek sıram 336 . Bana burs da çıkmadı lan benim ailem zengin mi? Tövbe nerde o zaman bu yurtta bursta niye çıkmıyor anlamadım. kime sorsam cıktı diyorlar kafayı yiyecem
kısa sürede çıkar. ben 630lardaydım. 3 haftada geldi sıram düşün yani. O yüzden sakın gidip özel yurt sözleşmesi falan imzalama. Devlet yurdunun misafirhanelerinde falan kal. araştır.
çıksa da ödeyeceğin yıllık KYK ücreti 4500-5000 lira olacak ilk kaporada benim arkadaşdan 615 lira artı 225 lira kayıt ücreti sonrasında her ay 450 lira ödeyecek
@serdaryildirim5631 evet evet benim arkadaşım ilk yerleşmesinde 715 hatta 800 kusur vericek aman bana çıksaydı bende verirdim şimdi yedekte kaldım napıcam bende bilmiyorum
@Allessia anne evinde rahatlığı zor mu buluruz? Bana yeni tip kyk çıktı. Bazada falan yatıyodum. Ama yemekler yenmiyodu. Sürekli hırsızlık vardı. Kyk hiç rahat değil.
@KaramelMacchiato_ Olabilir güzelim bizimki aşırı iyiydi. Yemekte sıkıntı vardı yalnızca, o da hemen hemen çoğunda oluyor, alışmıştık yani 😁 Yurtta uzun kollu bir şeyle uyuduğumu veya üşüdüğümü hatırlamıyorum. Aksine bütün petekleri kapatırdık, sıcaktan uyuyamazdık gece
@serdaryildirim5631 özelde de kaldım kykda da. Özel yurtlar o parayı haketmiyo. Ama kyk da haketmiyor kardeşim şimdi objektif olalım. Bir yıl kaldım. Sonra öbür yıl da geldim. Her şey zamlanmış, internete sınırlandırma gelmiş, yemekler daha kötüleşmiş bi de fiyat artmış. Kyk da hak etmiyor o parayı yani. Bi sıcak su hizmeti düzgündü. Bi de yataklar dolaplar yeniydi benim kaldığımda.
@KaramelMacchiato_ haklısın kardeşim KYK larda pek ucuz değil o parayı veremeyecekler de var mahallem de 19-20 yaşında bir kız kardeşimiz KYK çıktı ama ödeyemeyecek babası Hurdacılık yapıyor annesi işsiz ev hanımı kız eğer yer bulamassa geri dönecek bakıyorum da KYK bile beğenmeyenler var haklı olabilirsiniz herkesin zevk anlayışına sonsuz saygım var ama durumu olmayanlar da var
@serdaryildirim5631 aynen okudgum sehirde özel yurtlar 1300den başlıyormuş aylık. Kyk çıksaydı iyi olurdu ama çıksa şaşardım zaten bende şans ne arar tek temennim insallah hemen yerleşirim
@Gokhantunc47 erkek yurtlarını hiç bilemiyorum ama dediğim gibi ben 630lardayken 3 haftada geldi. Senin de yaklaşık o zamanlar gelir bilemedin 4-5 haftaya gelir.
Bizim buraya da yapılıyor bitmek üzere 2 hafta önce vali gönderi paylaşmış 1 aya 1200 kişilik yurt bitecek diye inş hemen biter ve senin adına sevindim çünkü özel yurt ev apart vb ateş pahası maalesef hele küçük şehirler öğrenciden geçiniyorlar bizim Bayburt gibi
8 kardeşin var ama durumumuz çok iyi diyosun ne halde olan insanlar var ben bile fakirin fakiriyim yine de bana çıkmasin diyodum eger benden kotu halde olan varsa ama adaletsizlik her zamanki gibi
@DemirSydn hayırdır kardeşim Allah uzun ömür versin n'apmişım ben Allah belamı versin diyorsunuz n'oluyoruz ya devet verdi 3 kardeş başvurduk 1 imizime çıktı
@bilemiyorumartıkın 8 kardeşimlerim okuması barınmasi yemesi içmesi servis parası yok mu? 2 kız kardeşim dershaneye gönderiyoruz. Bu sene de üniversiteye bakacak bir erkek ve diğer kız kardeşimlerim de özel yurt parası içmesi yok mu? 3 ümüzde başka memleketlerde okuyoruz. Ee Evin masrafı falan da mı yok? Kul hakkına girdiğim yok başvurdum devette verdi çok şükür
@DemirSydn hem kıza bela oku hem de sonra fesat biz olalim ne bos insansin ya ben en azindan saygi cercevesinde fikrimi belirttim ki aslinda bu onun da suçu değil evi maaşi olanlara cikmiş yurt devlet yerleştiriyor
Rehin olarak 400-500 tele arası bi ücret ayrıca bırakıyosun (malzemelere zarar gelirse geri alamamak üzere.) birde her ay kyk yurdunun konforuna göre 230-400 arası değişiyor
http://Gencizbiz.gsb.gov.tr Şu sayfayı deneyin birde. Altta profilim kısmına tıklayın. E devlete yönlendiriyor. Ve direkt bilgilerle karşılaşıyorsunuz. Bekletmiyor. Yurt faliyetleri kısmında her hangi bir yurt ismi yazması gerek.