Merhaba. Bu sene çalışıp istatistik bölümünü kazandım. Hedefim bundan önce farklı olduğu için bu bölümü sonradan keşfettim. Fakat iş imkanı hakkında bilgiye sahip değilim. Buradan mezun olunca veri bilimci ünvanı kazanıyormuşuz. Ben bu ünvan ile nerelerde çalışabilirim? Hemen iş bulabilir miyim?
B1 seviyesinde ingilizcem var. Üniversitede B2 seviyesine çıkabilirim. Hazırlık sınıfına da alınırsam 1 yılda B2 seviyesine gelebilirim. Yani ingilizce sorun değil. KPSS ile devlete de atanabilirmişim ama devlette de iş imkanları neler bir fikrim yok. Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.
B1 seviyesinde ingilizcem var. Üniversitede B2 seviyesine çıkabilirim. Hazırlık sınıfına da alınırsam 1 yılda B2 seviyesine gelebilirim. Yani ingilizce sorun değil. KPSS ile devlete de atanabilirmişim ama devlette de iş imkanları neler bir fikrim yok. Beni bu konuda aydınlatırsanız sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Üniversitede eğitim verebilirsiniz. Şartlarının ne olduğunu pek bilmiyorum ancak aklınızda bulunsun. Saygılar.
Akademisyenliği diyosanız evet düşünüyorum. Ama üniversitede kalıp tekrar uzun bir eğitim almam gerekir. İstatistikte uzmanlaşmamı gerektirecek. Yine dediğim gibi akademisyenliği düşünüyorum. Teşekkürler yorumunuz için
Her şey gönlünüzce olur inşallah, hayatınızda başarılar. :)
Teşekkür ederim.
Üniversitede çalışabilirsiniz
O bölümden mezun olmadığımdan bilemiyorum
bilgisyar ve yazılım
Yazılımda gelişmeyi düşünüyorum. Ama önce iyi bir bilgisayar ve B2 ingilizce seviyesine gelmem lazım.
Anlasılan yurtdısına beyin gocu
Her sektorde calisir
bankada
Banka devlete mi bağlı acaba? Yani KPSS'ye girmem gerekir mi?
olabilir
Yolun zor geçmiş olsun
Bunu diyen tek kişi değilsiniz. Cevabınız yoksa lütfen bir daha yazmayın.
Kes lan
Seviyesizleşmeyin.
Kes lan !