Test kitaplarının çok pahalı olması hakkında ne düşünüyosunuz , resmen her şey eziyet ya yemin ederim?

Bu yıl sınava hazırlanıyorum. ailemin maddi durumu çok iyi değil çok kötü değil. klasik ay sonu getirme derdi olan ailelerdeniz bizde... ve dershaneye yazıldım bir şekilde. test kitapları alayım dedim ama maalesef çok pahalı 80 lira bir kitaba vermek çok. Onlara da yük olmuş olacağım :( . Ayda ihtiyaç karşılayacak kadar alsan 400ü geçiyor neredeyse. stres yapıyorum ve de kilom birden hızlıca düştü. Aynı şeyleri yaşayan arkadaşlarım varsa hem sınav yıllarını hem tecrübelerini benimle paylaşabilir mi lütfen gerçekten dinlemeye ihtiyacım var , biraz içime dert oluyor istemeden de olsa..
Test kitaplarının çok pahalı olması hakkında ne düşünüyosunuz , resmen her şey eziyet ya yemin ederim?
Cevapla