Hemsirelik konusunda ne dusunuyorsunuz bu meslegi okumaktan vazgecersem hata yapmis olurmuyum?

1 ay sonra 4 sinifa girecem ama son 1 yildir pismanlik duyumaya basladim 1 yildir kendime soruyorum acaba dogru mu yaptim diye gun gectikce bu meslege karsi daha da isteksiz oluyorum galiba dayanamayip vazgececegim okumaktan. Ailem zamaninda beni cok uyardi bu meslek hakkinda ama ben onlari dinlemedim.
Hemsirelik konusunda ne dusunuyorsunuz bu meslegi okumaktan vazgecersem hata yapmis olurmuyum?
Cevapla