Kpss’ye hazırlanmaya devam mı edeyim yoksa işe mi gireyim? Detayı okuyup ankete katılır mısınız?

2018’den bu yana kpss hazırlandım hep. Öğretmenim. Lise branş öğretmeniyim. Alımlarımız az bizim. Önceden yaşadığım yerde çok ses gürültü vardı. Kendime ait odam da yoktu. Ev doğalgazlı olmadığından soğukta çalışmayan çalışırdım. Şimdi kendi evimize taşıdık. Babam evin içine çok masraf yaptı. Kredi falan çekti. Emekli maaşını oraya bağladı. Şu an benim odam var. Ve sessiz bir ortam var. Ama babamın da çok yorulduğunu falan görüyorum. Bana hiç işe girmem konusunda zorlamada bulunmadı. Özel okullara bizzat gidip başvuru yapmadım. İnternetten cv yolladım bakmadılar bile. Ben kafe gibi bir yere girip çalışayım mı yoksa kpssye son kez mi hazırlanayım?
Kpss çalışmaya çalış. Hem ev çok sessiz hem de odan var.
İşe gir babanın işi çok ağır ona destek ol birazcık.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kpss’ye hazırlanmaya devam mı edeyim yoksa işe mi gireyim? Detayı okuyup ankete katılır mısınız?
Cevapla