2018’den bu yana kpss hazırlandım hep. Öğretmenim. Lise branş öğretmeniyim. Alımlarımız az bizim. Önceden yaşadığım yerde çok ses gürültü vardı. Kendime ait odam da yoktu. Ev doğalgazlı olmadığından soğukta çalışmayan çalışırdım. Şimdi kendi evimize taşıdık. Babam evin içine çok masraf yaptı. Kredi falan çekti. Emekli maaşını oraya bağladı. Şu an benim odam var. Ve sessiz bir ortam var. Ama babamın da çok yorulduğunu falan görüyorum. Bana hiç işe girmem konusunda zorlamada bulunmadı. Özel okullara bizzat gidip başvuru yapmadım. İnternetten cv yolladım bakmadılar bile. Ben kafe gibi bir yere girip çalışayım mı yoksa kpssye son kez mi hazırlanayım?
Kpss çalışmaya çalış. Hem ev çok sessiz hem de odan var.
İşe gir babanın işi çok ağır ona destek ol birazcık.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer