İkinci kattan atlayıp okuldan kaçacak kadar çılgın, yatılı okul pansiyonun birinci katından gece atlayıp kaçacak kadar cesur, yatılı okuldan tüm öğretmenlerin gözü önünde elimi kolumu sallayıp çıkacak kadar deli ama aynı okulları yüksek dereceyle bitirecek kadar da çalışkan ve zeki bir öğrenciydim. 🤣🤣🤣
Bende kaçamazdım. Üniversite yine neyse de biraz daha özgürsün. Lisede ne okuldan kaçabilirdim ne de sınavlarda kopya çekebilirdim. İnek gibi çalışmak daha cazip geliyordu 😂
okulun hem sevilen hem sevilmeyen kızı havalı olmadığı halde dışarıdan egoist görünümü verdiğim soylenirdi öğretmenlerle çok iyi anlasir onların gözdesi olmayi severdim ama derslerle aram yoktu sınav öncesi çalışır güzel not alır geçerdim ama ders dinlemeyi sevmezdim
İlk başlarda Facebook ta takılan hiç çalışmayan umursamayan sonraları hep başarılı olan insanlar beni kıskanırdı ama ben ders notlarımın yüksekliğinden ziyade ahlakımla sabrımla kazanmış insandım
Ben liseye kadar cok caliskan bir ogrenciydim. Unide olanlar oldu bana, calismadim eglence daha onemliydi ama derslerim iyiydi hafizam kuvvetli ondan dolayi sanirim bir kere duydugumu bir daha unutmam.
1 kere kaçmıştık sınıf öğretmenimize denk geldik onda da şans yoktur oek bende😂 yurtta kaldığımız için çok sıkıntı oluyordu lisede okuldan kaçmalarımız