Sizce hangisi mantikli ve hangisinden fayda aldiniz?
Dershane
Youtube ve ozel ders
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben dershaneyi zaman kaybı olarak düşünüyorum yoldur yemektir giyecektir vs.
Aslında planlı bir şekilde evde video izleyerek çalışılırsa daha iyi olur. Bana göre
Sen gittinmi dershaneye ye
12. sınıfta gittim ama mezuna kaldım
Kişiden kişiye değişir bu iş kendinde biter.
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?