Üni tercih sonuçları açıklandı. Ama ben o kadar mutsuzum ki. İstemediğim şehir geldi. Şimdi neden istemediğin şehri yazdin diceksiniz. Annem sagolsun istediğim şehirlerden 2 tane yazdırdı onlarda gelmedi zaten. Bu arada annem ve yeğeni yaptılar ben istemiyorum dedikce inatlarina yazdılar bir daha da değiştiremedim. Ben daha uzak bir şehir istiyordum bunu anneme söyleyince de hemen ağlamaya başladı uzağa gidemezsin vs. Ya resmen hayatımla oynadılar:(
Güncellemeler
+1 yıl
O şehire gitsem bile istemeyerek okicam (bu arada bana gelen şehir niğde)
Tercihlerden sonra hiç istemediğim bir şehir geldi. Ne yapmalıyım?
Bir şehri güzel yapan içindeki insanlardır. Bence kötü bir yer değil mersine ankaraya nevşehire yakın bir şehir arada gidip gezersin. Bir yıl şans tanı daha sonra beğenmezsen değiştirebilirsin puanının yettiği yerlerle umutsuz olma
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aynı durumu geçen sene ben yaşadım çok zor zamanlardı.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Kötü olmuş yaa neresi çıktıki ve hangi bölüm?
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yaşlı bakım dgs ile hemsirelige geçiş yapmak için o bölümü sectim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Niye uzuluyorsun ki uzak sehir olmasini neden istiyorsun? Onemli olan o bolumu basariyla bitirmek sehrin onemi yok.
Boşuna sene kaybetme istediğin bolumse gecis yaparsın olmadi
Üzülecek bir şey yok. Anneni kirmamis oldun. Her şey kendince güzeldir. Başlayınca seversin.
kardesim de orda okuyo hic istemiyodu simdi cok seviyo
Bir şehri güzel yapan içindeki insanlardır. Bence kötü bir yer değil mersine ankaraya nevşehire yakın bir şehir arada gidip gezersin. Bir yıl şans tanı daha sonra beğenmezsen değiştirebilirsin puanının yettiği yerlerle umutsuz olma
Aynı durumu geçen sene ben yaşadım çok zor zamanlardı.
Kötü olmuş yaa neresi çıktıki ve hangi bölüm?
Yaşlı bakım dgs ile hemsirelige geçiş yapmak için o bölümü sectim
Anladım istemediğin yere gitme bence gidenler çok pişman iyi düşün senin hayatın bu sonuçta
Bence bu daha çok annemin ve yegenlerinin hayatı gibi
İlk yılın mı bu yıl
Evet
O zaman gitme bekle bence izin verme hayatını etkilemelerine
Oraya gidince öyle demeyeceksin inan bana iyi ki kazanmışim diyec ksin
senin yerinde olsam bir daha hazırlanırım annenin yaptığı aptallık seninkisi daha büyük aptallık senin üni tercihinden annene ve yeğenine ne aaq
Anneme ne kadar yalvardım inanamazsin ama maalesef dinlemiyorlar...
Kötü olmuş keşke kendin kontrol etseydin tercih listeni😕
Niğde de okunur bence
problem değil 1 sene kal yatay geçiş yaparsın
Matematik bölümü mü?
Hyr yaşlı bakım dgs ile hemsirelige geçiş yapmak için o bölümü seçtim
Gitme