Merhaba, bir süredir Duolingo İngilizce kullanıyordum, ara vermiştim. 4 gündür Almanca öğreniyorum. Ve gerçekten harika bir sistem. Bazıları "Öyle dil mi öğrenilir?" vs. diyor ama öğreniliyor. Süreklilik sağlarsan her şeyi öğrenirsin. Tavsiye ediyorum.
Duolingo'nun gerçekten dil öğrettiğine inanıyor musunuz?
Elbette temel için. Ama ilerledikçe bir mantık oturtuyor sana. Ve içinde yer alan puanlama sistemi, süreklilik takip sistemi ve görselleştirilmiş sistem kişiyi harekete geçirmek için kullanılıyor.
Uygulamanın asıl amacı o değil zaten. Şunu söylüyor sana günde sadece en az 15 dakikanı sosyal medya gibi yerlere ayırmaktansa sürekliliği sağlayarak bana ayırırsan sana dil öğretirim diyor. 15 dakika orada azami süre. İnsanlara günde 1 saat ya da daha uzun bir süre sunarsan bunu kabul etmezler. Çünkü hepimiz hızlı yaşıyoruz. 15 dakika bilinçaltını olumlu tetikliyor.
Ediyorsun :) süre sınırlaması yok. Bak şimdi şöyle. Sana 3 seçenek sunuyor 15 dk 20 dk 25 dk. Sonra mesela 15 dk seçtin diyelim. Programa günlük hedef olarak 15 dk koyuyor. Sen 15 dk'dan az çalışırsan o hedefe ulaşamıyorsun. ama 15 dk ve daha fazla çalışırsan hedefe ulaşıyorsun ve günlük puanın yansıyor. O süre sana kalmış. İstediğin kadar çalışıyorsun. 5 canın var, her hatanda 1 canın gidiyor.
Yan sayfalarda başarı tabloları var. sıralamaya bakarak motive olabilirsin. ben şu an almanca gümüş ligde 2. yim 1. ye ulaşmama az kaldı. ama asıl tetikleyen 3. olan kişi. sürekli birbirimizi geçiyoruz. bu beni hırslandırıyor.
Kullandım ama dil öğrenmek için değil merak ettiğim için Dil öğrenmek istiyorsan sohbet edeceksin film izle sürekli konuşmalara arşina ol yani 2 elma 3 portakal demekle olmuyor
Evet, şimdi güzelce bir cevap vereceğim. Öncelikle bir şeyi asıl amacı ile değil de sırf merak ederek ucundan kullanmakla bir şey elde edemezsin. Dil öğrenmek için ne gerektiğini inan senin kadar biliyorum. Hatta başka metotlar da kullanıyorum. Kendimce doğru yöntemlerim de var. 2 elma 3 portakalla dil öğrenilmeyeceğini biliyorum ama sana güzel şeyler öğretebilirim :) Konuşma pratiği için de ilerleyen zamanda farklı uygulamalar kullanacağım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben daha önceden baktım ama sana temel atman için yardımcı olur en fazla ya da bu temel şeyleri pratik yapman için
Elbette temel için. Ama ilerledikçe bir mantık oturtuyor sana. Ve içinde yer alan puanlama sistemi, süreklilik takip sistemi ve görselleştirilmiş sistem kişiyi harekete geçirmek için kullanılıyor.
Bence daha çok çalışmak için fazla motivasyonu olmayan kişileri harekete geçirmek için olabilir
Onun disinda YouTube falan güzel kanallara bakılabilir
Dualingo günde kaç dakika oğreriyor 10 muydu 15 miydi yoksa başka uygulamayla mı karıştırıyorum?
En az 15 dakika öneriyor. En fazla 25 dakika seçeneği var. O sana günlük hedefi.
Çok küçük bir vakit
Uygulamanın asıl amacı o değil zaten. Şunu söylüyor sana günde sadece en az 15 dakikanı sosyal medya gibi yerlere ayırmaktansa sürekliliği sağlayarak bana ayırırsan sana dil öğretirim diyor. 15 dakika orada azami süre. İnsanlara günde 1 saat ya da daha uzun bir süre sunarsan bunu kabul etmezler. Çünkü hepimiz hızlı yaşıyoruz. 15 dakika bilinçaltını olumlu tetikliyor.
Dersleri nereye kadar kilitli bari
Kilitli bir dersi yok. Sen ne kadar ilerlersen o kadar açılıyor.
Belli bi seviyeden sonra para istemiyor yani
İyiii
2 sürümü var. ücretsiz ve premium. Premium reklamları kaldırıyor, sınırsız can veriyor birde başka özellikleri de var da çok ilgilenmedim
25 dk zevkli geçtikten sonra devam edemiyorsun bu kötü değil mi. isteğe bağlı artsa daha iyi olurmuş
Ediyorsun :) süre sınırlaması yok. Bak şimdi şöyle. Sana 3 seçenek sunuyor 15 dk 20 dk 25 dk. Sonra mesela 15 dk seçtin diyelim. Programa günlük hedef olarak 15 dk koyuyor. Sen 15 dk'dan az çalışırsan o hedefe ulaşamıyorsun. ama 15 dk ve daha fazla çalışırsan hedefe ulaşıyorsun ve günlük puanın yansıyor. O süre sana kalmış. İstediğin kadar çalışıyorsun. 5 canın var, her hatanda 1 canın gidiyor.
Sürekli 25+25+25... diye yapma hakkın mı va
ama neyi anlamadın yaaa istersen sabah 9 da başla akşam 24 e kadar çalış
Ya gerek yok benim yabancı dil rutinim belli
E o zaman niye soruyorsun? yoksa benimle konuşmak için mi :D
Anlattırayım dedim ne var
Bir şey yok da garip oldu yani
sürekli olarak çalışırsan öğrenirsin
katılıyorum abe güzel ablacım
Ne kadar sürede öğrenebilirim
Orada iyi bir temel atabilirsin. Seviyeleri epey uzun, senin çalışmana kalmış.
Ben sürekli başlıyorum ama hemen sıkılıyorum umarım bundan sıkılmam dil öğrenmeyi de çok istiyorum ama
Yan sayfalarda başarı tabloları var. sıralamaya bakarak motive olabilirsin. ben şu an almanca gümüş ligde 2. yim 1. ye ulaşmama az kaldı. ama asıl tetikleyen 3. olan kişi. sürekli birbirimizi geçiyoruz. bu beni hırslandırıyor.
Teşekkürler indirdim başlıyorum
Temel eğitimini almış olursun sadece başka birşey kazandırmaz
Kullandın mı hiç?
Kullandım ama dil öğrenmek için değil merak ettiğim için
Dil öğrenmek istiyorsan sohbet edeceksin film izle sürekli konuşmalara arşina ol yani
2 elma 3 portakal demekle olmuyor
Yazıda iyi pratik yapmışsın belli şimdi konuşma pratiği kazan ve iyi derecede Almanca ya sahip ol
Evet, şimdi güzelce bir cevap vereceğim. Öncelikle bir şeyi asıl amacı ile değil de sırf merak ederek ucundan kullanmakla bir şey elde edemezsin. Dil öğrenmek için ne gerektiğini inan senin kadar biliyorum. Hatta başka metotlar da kullanıyorum. Kendimce doğru yöntemlerim de var. 2 elma 3 portakalla dil öğrenilmeyeceğini biliyorum ama sana güzel şeyler öğretebilirim :) Konuşma pratiği için de ilerleyen zamanda farklı uygulamalar kullanacağım.
Arapça öğreneceğim zaten
Tebrik ederim seni. 2 elma 3 portakalla arapça öğrenme ama. :)
Nişanlım Lübnan lı zaten😬😬
Siz dillerinizi kullanarak da öğrenirsiniz o zaman :D
Ahlaksız terbiyesiz