• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

Üniversiteler yüz yüze eğitime yeniden başlıyor! Sizin üniversitede en sevdiğiniz şey ne?

theterra
theterra Takip Et
Xper 4 Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
85
Yapay Zekaya Sor
Kesinlikle çimler üzerinde arkadaşlarla uzun uzun sohbet etmek. :) Sizin?
Üniversiteler yüz yüze eğitime yeniden başlıyor! Sizin üniversitede en sevdiğiniz şey ne?
Cevapla
Üniversite Soruları Eğitim Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • MütefekkirSeyyah_
    MütefekkirSeyyah_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 77%
    +1 yıl

    Tek başıma mücadele içinde olmayı..
    Ailem olmadan yanımda, benim de bir şeyler yapabildiğimi, kararlar alabildiğimi görmek iyi hissettiriyordu..

    Üniversite; benim için dört duvar ve kampüsten ibaret değildi..
    Çok daha fazlasıydı..

    Hayatıma yön veren arkadaşlarım, çevrem dediğim insanlar tam olarak ordan itibaren başlıyor..

    Eğer üniversiteye gitmeseydim, muhtemel Ankara 'da beyaz şahini olan, gömleğinin üst iki düğmesi açık, beyaz çorabıyla kösele ayakkabısının arkasına basmış, elinde tesbihle gezen biri olurdum..

    #Vesselam

    2
    2 Yorumla
    • Bittimb5
      Bittimb5
      +1 yıl

      Merhaba, ne okudunuz?

      Yorumla
    • MütefekkirSeyyah_
      MütefekkirSeyyah_
      +1 yıl

      @Bittimb5 eğitim fakültesi, öğretmenlik

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • HayirsizEvlat007
    HayirsizEvlat007 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 85%
    +1 yıl

    Üniversite maalesef filmlerdeki gibi değil. Hocayla arkadaş olma, hocaya artislenme, ders ekme falan o işler kolay değil yaparsın. Dersten kalırsın hoca okuldan gidene kadar mezun olamazsın. Genel olarak sabah otobüs öğlene kadar ders akşam yurt yemek ders tekrarı bitti. Üniversite okuyacağınız yerde gezilecek yer var ise gezersiniz arkadaşlarla tek aktivite bu. 650 TL ile yurt parası ve 1 ay boyunca geçineceksiniz ve ders notları parası içinde paranız artarsa gezersiniz. Arkadaş meselesi için tavsiye erkeklere veriyorum. Arkadaşınız sık sık adamlık hakkında ahkam kesiyorsa direkt onunla sohbeti kesin. Üniversite okuyacaklara başarılar.

    2
    3 Yorumla
    • eylülaylarııı
      eylülaylarııı
      +1 yıl

      çalışmaya vakit oluoy um

      Yorumla
    • HayirsizEvlat007
      HayirsizEvlat007
      +1 yıl

      @eylülaylarııı çalışmaya vakitin akşamları olur ya da üniversite ders programına göre öğleden sonra dersin yoktur üniversitenin kütüphanede çalışabilirsin. Ekstra olarak hocaya mantıklı sorular sormak için yanına gidebilirsiniz o kadar da değil.

      Yorumla
    • HayirsizEvlat007
      HayirsizEvlat007
      +1 yıl

      Boş vakitlerini ders çalışarak verimli kullanmış olursun.

      Yorumla
  • fitorief
    fitorief Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46 , eic 80%
    +1 yıl

    Üniversiteye 98 yılında girmiştim ve hala o zamanki asıl ekip ile beraberiz. Yıllarca aynı yurtlarda ve evde kaldık sonrasında da kopmadık. Herkes farklı şehirde olsa da hala beraberiz
    O yüzden üniversiteden kalan en güzel şey arkadaşlıklar dostluklar ki sonrasında bir daha o kadar samimi ve sıkısını bulamıyorsun ya da çok daha zor oluyor

    0
    0 Yorumla
  • CieloStellato
    CieloStellato Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 25
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 458 cevap paylaştı.

    Ders aralarında arkadaşlarla yapılan, o tadı damakta kalan kampüs sohbetlerini çok özledim. Lab instructorını oyalayıp, türlü çakallıklarla ödevlerin deadlinelarını uzatmayı özledim.

    Arkadaşlarla okul otobüslerini beklerken çekilen zamansız selfielerimizi, gece gece canımız tatlı çekince fondü yemeye gidişlerimizi, dersten apar topar çıkıp kendimi denize atmayı çok özledim.

    Bu özlemle üniversiteli değil, üniversite olacağım sanırsam gidince. 😂

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

44

Cevap

54

Cevap

  • ripperangel
    ripperangel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 83%
    +1 yıl

    Bu sınava girdim 2. Bir üniversite bitireyim, zaten kendi işimi yaptığımdan engel olmaz diye. Ama şimdi 18 22 yaş arası gençlerin arasında sürekli bir abi modunda gezecek biri olarak, kendimi şimdiden yaşlı hissetmeme sebep olduğu için. Online eğitim olarak mı kalsaydı diye düşünmüyor değilim 😂

    1
    2 Yorumla
    • MarjiinaL
      MarjiinaL
      +1 yıl

      ben okurken ne yaşlar gördüm senin yaşında problem yok :D

      Yorumla
    • barbershop
      barbershop
      +1 yıl

      Benim babam sürekli okuyor şu an bile okuyor illa ki kendi yaşıtın da oluyor bir bakıyorsun 50 yaşındaki adam da amfide oturuyor sen tayfanı bulursun merak etme

      Yorumla
  • Ayhaner
    Ayhaner Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    İnsanın bu zmaanda birşey yapasi yok zaten ,
    Eğitim diye bişey kalmamış zaten , bazen hayattan bile soğuyoruz herşey bize manasız geliyor, mesela nasıl atanacam ne zaman Atanacam diye diye biz herşeyi yapmayı unuttuk , hayat böyle bundan sonra , iki elide kelepçeli birer öğrenci adina konuşuyorum gerçekten çalışıp kazandığınız kadarsiniz.
    Herşey acımasız...

    2
    0 Yorumla
  • yaneya
    yaneya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bende geri baslicam galiba. Doktora yapmayi kafama soktular. 🙃 Pek bisey ozlemedim universitede tek sevdigim sey arkadaslarla makara yapmakti bide kutuphanesi cok guzeldii orda takilmayi cok severdim.

    0
    0 Yorumla
  • serdaryildirim5631
    serdaryildirim5631 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    yüzyüze eğitim başlayacak ve hatta kayıt tarihleri haftaya başlar ama daha türkiye de tercih sonuçları açıklanmadı ne tuhaf bir ülkeyiz

    2
    0 Yorumla
  • Clairvoyante
    Clairvoyante Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sosyal ortamı. Yoksa isteyen, istediğini, istediği zaman internetten öğrenebiliyor artık. İşin tadı hem arkadaşlarla birlikte öğrenmek hem de ders dışı beraber takılmakta

    0
    0 Yorumla
  • Morlenda
    Morlenda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hiçbir şeyini özlemedim. Arkasından konuşup yüzüne gülen iki yüzlüler, egosu boyunu aşmış tipler ve her dersin sunum olması.. Allahtan 4. sınıf oldum kurtuluyorum. Staj yaparken iş hayatının daha güzel olduğunu farkettim.

    4
    0 Yorumla
  • Berkan63
    Berkan63 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    He , vaka çoğalsın skşler çoğalsın demi kesin okumak için gidiyorlardir.

    2
    4 Yorumla
    • ÇevikYiğit
      ÇevikYiğit
      +1 yıl

      %70 i zaten evden kurtulmak ve gönül işleri için gidiyor 😄

      Yorumla
    • seulgiloun82
      seulgiloun82
      +1 yıl

      sen gidemedin mi

      Yorumla
    • Berkan63
      Berkan63
      +1 yıl

      @ÇevikYiğit haklısın

      Yorumla
    • Berkan63
      Berkan63
      +1 yıl

      @seulgiloun82 gitmeme gerek yok ki kızlar hep peşimdeler

      Yorumla
  • kafkefsago
    kafkefsago Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 79%
    +1 yıl

    Lanet olsun kampüsüm taşınıyor ve ilk taşınan fakülte de bizimkisi🥺. Daha kimse Yok bı biz olacaz, etraf insaat falan kurtarın beni 😂a

    0
    0 Yorumla
  • solitudefeel
    solitudefeel Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Mezun oldum, kurumuş boğazım.. Ders aralarında platoniğimizi kesmek, kızlarla dedikodu yapmak favorimizdi.

    0
    0 Yorumla
  • Düzbirisi
    Düzbirisi Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 442 cevap paylaştı.

    101 falan oynamak kağıt bardakta çay kahve içmek çimlerde oturup sohbet etmek hey gidi

    1
    0 Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 435 cevap paylaştı.

    Ben üniversite okumadım ama 90lı yıllardaki ortaokul ve lise yıllarımı özledim.

    1
    5 Yorumla
    • serdaryildirim5631
      serdaryildirim5631
      +1 yıl

      bende hayatımda örgün olarak üniversite okumadım :) liseyide üniversiteyi de açık öğretimden okudum ama bir kez olsun gitmek isterim yüzyüze eğitime

      Yorumla
    • Korıdorlar
      Korıdorlar
      +1 yıl

      @serdaryildirim5631 bende lise okurken terk ettim şu anda açık öğretim devam ediyorum o biterse üniversite için bakarım 🙂

      Yorumla
    • serdaryildirim5631
      serdaryildirim5631
      +1 yıl

      hayırlısı olsun ya yaşlarımız geçti ama devam eğitime

      Yorumla
    • Korıdorlar
      Korıdorlar
      +1 yıl

      @serdaryildirim5631 öyle her yaşın ayrı bir güzelliği var diye teselli ikramiyesi sunalım kendimize 🙂

      Yorumla
    • serdaryildirim5631
      serdaryildirim5631
      +1 yıl

      Aynen usta ☺️bakalım

      Yorumla
  • Palmarosa
    Palmarosa Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir şeyini özlemedim artık mezun olayım da yüksek lisans için yurt dışına gideyim diye bekliyorum.

    1
    0 Yorumla
  • perimsibetus
    perimsibetus Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 65%
    +1 yıl

    Aile evinden uzaklaşıp kafa dinlemeyi istiyorum en çok

    1
    0 Yorumla
  • BilgisayarTeknikeri
    BilgisayarTeknikeri Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    Bana mı denk geldi kararları. :D :D ne güzel evimden bitirecektim ya ben

    1
    1 Yorumla
    • Kızlardasormasınm
      Kızlardasormasınm
      +1 yıl

      Herkesin hayali bambaşka oluyor demekki

      Yorumla
  • Demek_ki
    Demek_ki Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 52%
    +1 yıl

    Bu dediğin hangi Türk üniversitesinde oluyor tam olarak?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Üniversitenin tek güzel yanı ailenden uzak kendi başına yaşamaktır. Tabi bunu çoğu kız serbest cinsel ilişki gibi algılıyor ama öyle değil.

    2
    1 Yorumla
    • Umutsuzumutlu_
      Umutsuzumutlu_
      +1 yıl

      Çoğu demeseydin keşke

      Yorumla
  • sessizliğinsırrı
    sessizliğinsırrı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 89%
    +1 yıl

    Hayırlısıyla gitseydik😂 sevdiğimiz şeyler olacaktı

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    ben artık okumuyorum ama eskiden resim yapardım dans ederdim kulüpler çok güzeldi

    0
    0 Yorumla
  • Bizamaninmeleki
    Bizamaninmeleki Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Göl manzaralı kantinimizde İzmir bombası ve çay hele kışın onun tadı bir başka 😍

    0
    2 Yorumla
    • BaşkomutanMka
      BaşkomutanMka
      +1 yıl

      İzmir'de göl manzaralı üniversite var mı?

      Yorumla
    • Bizamaninmeleki
      Bizamaninmeleki
      +1 yıl

      @BaşkomutanMka İzmir'de olduğu da nerden çıktı 🤔

      Yorumla
  • suppertanri
    suppertanri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    İlk defa gidecem ama ailemden uzak özgür olduğum için kızlar viski falan olur en sevdiğim şeyler

    0
    0 Yorumla
  • Ben_arıza
    Ben_arıza Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 91%
    +1 yıl

    -10 derece sıcaklıkta bile mini etek giyen kızlar. :)

    0
    1 Yorumla
    • eylülaylarııı
      eylülaylarııı
      +1 yıl

      İstanbul'da mini etek giyilebilir mi..

      Yorumla
  • miss_misfit
    miss_misfit Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Gidebilirsek tercih yapcaz neyi sevip sevmediğimize dair

    0
    0 Yorumla
  • Applefanboy
    Applefanboy Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 91%
    +1 yıl

    Amfide 120 kişilik sınıfın sessiz sessiz oturup hocayı dinlemesi.

    0
    0 Yorumla
  • Kahvekraliçesiiii
    Kahvekraliçesiiii Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Ya ben en çok yurdumu özledim fkfjdldj gecenin 3 4 ünde bahçeye çıkabilmeyi falan

    0
    0 Yorumla
  • matmazelling
    matmazelling Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 83%
    +1 yıl

    İlk kez üniversite yüzü görücem ne sevdiğimi bende bilmiyorum.

    0
    1 Yorumla
    • suppertanri
      suppertanri
      +1 yıl

      S e x

      Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 3b cevap paylaştı.

    Üniversite hayatını çok merak ediyorum ama gitmek hiç nasip olmadı

    1
    4 Yorumla
    • buxtas12wqas
      buxtas12wqas
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Lisede derslerim kötüydü hiç toparlayamadım derslere de çalışamadım liseden sonra 7 kere sınava girdim ama kazanamadım gidemedim

      Yorumla
    • buxtas12wqas
      buxtas12wqas
      +1 yıl

      liseyi bitirmişsin ama

      Yorumla
    • ByCıLız
      ByCıLız
      +1 yıl

      Liseyi zor bitirdim geç bitirdim daha doğrusu sonra da askere gittim akserden geldiğimde zaten 23 yaşına girmiştim geç kaldığımı bile bile her sene sınava girdim ama kazanamadım çünkü temelim yoktu dershaneye falan da hiç gidemedim aslında çok istiyordum ama olmadı sonra da heves kalmadı çünkü yaş geçtikçe zorlaştı psikolojik anlamda da kendimi üç toparlayamadım başka sorunlarım vardı zaten 32 yaşındayım ve gençliğimde istedigim hiçbir şeyi yapamadım herşey içimde kaldı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    aileden uzakta okuyor olmam. onun dışında liseden bir farkı yok gözümde

    2
    1 Yorumla
    • mamimami13
      mamimami13
      +1 yıl

      Aynisi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Arkadaslarla yapilan aktiviteler. Ama malesef uzaktan egitimle mezun olduk mezuniyet torenimiz bile olmadi :(

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Alkol seks gençliğini yaşayan cıvıl cıvıl insanlar onları kıskanan örümcek kafalı hayatsizlar ahahah

    1
    0 Yorumla
  • calikusu9
    calikusu9 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Kapisindan iceri girince bir dunya kadar buyuk gelen kampus, starbucks, kyk yemekleri😁 yukari kafeler sokagi aksam pizza minder keyfi hicbirsey anlamadigim bazi sayisal dersler😂😁

    0
    0 Yorumla
  • Nediyemmmm
    Nediyemmmm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Online olmasini çok sevmiştim, ne gerek var okadar yol gitmeye.
    Sadece arkadaşlarla yapilan kampüs sohbetlerini özledim. Ne dedikodular oluyordu ya😅😅

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Arkadaşlarla akşam kafeye gitmeyi özledim birde erkekleri kesmeyi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Tv de izlediğin gibi olmuyor pek ama sjsjsj sen bilirsin

    0
    0 Yorumla
  • alixl
    alixl Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Ne zaman açılıyo acaba yaa gidelim artık mental sağlığım için aile evinden uzaklaşmam gerek

    3
    11 Yorumla
    • perimsibetus
      perimsibetus
      +1 yıl

      Yemin ederim katılıyorum 😌

      Yorumla
    • alixl
      alixl
      +1 yıl

      Dimi dimi

      Yorumla
    • perimsibetus
      perimsibetus
      +1 yıl

      Benimde aile evinden uzaklaşıp kendi evime yerleşmem gerek bir an önce açılsada gitsem diye bakıyorum

      Yorumla
    • alixl
      alixl
      +1 yıl

      Nerde okuyosunn

      Yorumla
    • perimsibetus
      perimsibetus
      +1 yıl

      Düzce senn

      Yorumla
    • alixl
      alixl
      +1 yıl

      İzmir bendee

      Yorumla
    • perimsibetus
      perimsibetus
      +1 yıl

      Güzelmiş, takibe aldım seni ☺

      Yorumla
    • alixl
      alixl
      +1 yıl

      Tamammm iyi yaptın instan var mı

      Yorumla
    • perimsibetus
      perimsibetus
      +1 yıl

      Snapchat kullanıyorum sadece

      Yorumla
    • alixl
      alixl
      +1 yıl

      Pekii alabilir miyim snapini

      Yorumla
    • perimsibetus
      perimsibetus
      +1 yıl

      perimsibetus

      Yorumla
  • etkin1
    etkin1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hoca ders anlatıp anladınız mı dediğinde anlamamış sınıfın evet demesi.

    2
    0 Yorumla
  • CorruptedDreams
    CorruptedDreams Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hiçbir güzel yanı yok Kulaklığı takıyorum gidiyorum Kulaklığı takıyorum geri geliyorum sıradan

    2
    1 Yorumla
    • wagen2021
      wagen2021
      +1 yıl

      Aynı benim gibi 😞

      Yorumla
  • Totti_Rome
    Totti_Rome Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Üniversite bitti, bölümümde devam zorunluluğu olmadığı için okula pek gittiğim söylenemez , hatta hiç diyebilirim 😂pek bir şey özlemedim 😊

    0
    0 Yorumla
  • _-_SoulleSs_-_
    _-_SoulleSs_-_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    ortamı hahah
    Hiç üniversite okumadım arkadaşlara gittim her köşede kızlar okey tavla kahve icerde üst üste kimi. Tuhaf

    0
    0 Yorumla
  • Belkıskader
    Belkıskader Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    En çok dostlarımla Eskişehir sokaklarında kahkahalarla yürümeyi vallahi:) ama tekrar kapanır diyen bir güruh da var bilemedim.

    0
    1 Yorumla
    • BaşkomutanMka
      BaşkomutanMka
      +1 yıl

      İnşallah tekrar kapanmaz , ama kapanacağını da sanmıyorum.

      Yorumla
  • alyanne
    alyanne Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Üniversite de sınıfta kalmak diye birşey var mı bilen? Kaldığım çok fazla ders var ve ortalamam çok düşük de

    0
    2 Yorumla
    • Morlenda
      Morlenda
      +1 yıl

      Sınıfta kalmazsın fakat kredin yetmeyebilir. Atıyorum 2. sınıf oldun kredin yetmezse 2. sınıfın derslerini alamazsın.

      Yorumla
    • BaşkomutanMka
      BaşkomutanMka
      +1 yıl

      Üniversitede sınıfta kalma durumu üniversiteden üniversiteye değişiyor. Mesela ben ilk sene yerleştiğim üniversiteyi sevmediğim için başka bir üniversiteye yatay geçiş yapmıştım. İlk üniversitemde sınıfta kalma yoktu , ama yatay geçiş yaptığım , şu anda okuduğum üniversitede sınıfta kalma var. Genel not ortalaması hazırlık sınıfında 1,20 ; 1. sınıf ve üstü sınıflarda 1,50'yi tutmayan öğrenciler sınıfta kalıyor.

      Yorumla
  • Fahri_kiraz
    Fahri_kiraz Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    üniversite uzaktan mı okunur ya kızları uzaktan nasıl tavlayacan?

    1
    1 Yorumla
    • Korıdorlar
      Korıdorlar
      +1 yıl

      Yerinde ve haklı bir bakış açısı 🙂

      Yorumla
  • BlackSwan0
    BlackSwan0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Dersten sonra bahçede kahve sigara yapmak tek başıma

    1
    0 Yorumla
  • ödevrimg
    ödevrimg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    İlk okuduğum üni bok gibiydi sıradakinde bişey severim inş

    0
    0 Yorumla
  • birmelisss
    birmelisss Takip Et
    Xper 1 Yaş: 27
    +1 yıl

    Rahat kafa sadece herşeyi dilediğin gibi gezmek yapmak

    0
    0 Yorumla
  • Pizzaseverimm
    Pizzaseverimm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Daha gitmedim ve 2. sınıf oldum online olur bizim ki anket yaptılar her şeyi bize bıraktılar misss

    0
    0 Yorumla
  • Unutkangeveze1
    Unutkangeveze1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kesinlikle çimlerde oturup uzun uzun sohbet etmeyi özlüyorum 💕

    0
    0 Yorumla
  • fernandosucree
    fernandosucree Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç gidesim yok hevesim kırıldı

    3
    0 Yorumla
  • RealSlim_Shadyy
    RealSlim_Shadyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Sürünmek, açlık, fakirlik.

    1
    0 Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı.

    Keşke o zamanlarda olabilse idim.

    1
    0 Yorumla
  • esma33_
    esma33_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 70%
    +1 yıl

    Yeni gidecem üniye 😌

    1
    0 Yorumla
  • JuanyEmma
    JuanyEmma Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 86%
    +1 yıl

    Bence tekrar kapanır. Fazla heveslenmeyin

    0
    0 Yorumla
  • widychi
    widychi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 85%
    +1 yıl

    Bulasik suyundan hallice bufe cayi.

    0
    0 Yorumla
  • Hayalsiz_Adam
    Hayalsiz_Adam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    evet arkadaşlıklar beraber geçen zaman özlendi

    0
    0 Yorumla
  • serimiyy
    serimiyy Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 426 cevap paylaştı.

    Daha gitmedim yeni gidecem

    0
    0 Yorumla
  • Pandamsı_642
    Pandamsı_642 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Üniversite okumuyorum

    0
    0 Yorumla
  • Nurdnky
    Nurdnky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    Ders sonraları arkadaşlarla gezmek

    0
    0 Yorumla
  • YeahRight
    YeahRight Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl

    Hiçbir şeyi sevmiyorum desem :D

    0
    0 Yorumla
  • 95modelbirinsan
    95modelbirinsan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Benim üni hayatım çok sönük geçti maalesef

    0
    0 Yorumla
  • mutluyaşamsırrı
    mutluyaşamsırrı Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    ben mezun olalı çok oldu okul ortamı güzeldi

    0
    0 Yorumla
  • tekpiston
    tekpiston Takip Et
    Xper 5 Yaş: 114 , eic 62%
    +1 yıl

    Hocalarla sohbet fikir alışverişi

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Üniversiteler yüz yüze eğitime yeniden başlıyor! Sizin üniversitede en sevdiğiniz şey ne?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Üniversitenin en çok ne yönünü seviyosunuz? 5 cevap verildi
Üniversitenin en eğlenceli yanları neler? 3 cevap verildi
Üniversitenin en güzel yanı? 6 cevap verildi
Üniversite okumanın en güzel yanı nedir? 15 cevap verildi
Bugün yeniden üniversiteye başlayacak olsanız hangi bölümü seçerdiniz? 105 cevap verildi
Sizce en dandik üniversite bölümleri nelerdir? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨